سه شنبه-17فروردین1399-شبکه ملی-مردمی بکوجا-استان مازندران

به نام خدا

شبکه ملی-مردمی بکوجا-استان مازندران


روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی(بکوجا) از برگزاری جلسه واتساپی هماهنگی شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان مازندران خبر داد.
براساس این گزارش، این جلسه با حضور سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، لیلا زاده موسی جانشین مسئول شبکه سازی بکوجا، محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و فرشته لاله مسئول سامانه های بکوجا و به صورت تصویری از ساعت 21 روز دوشنبه 1400/01/16 برگزار شد.



سید علی لطفی زاده
همکار افتخاری بکوجا- مهندس محسن سلطانی
لیلا زاده موسی

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله

سیدعلی لطفی زاده
محسن سلطانی
لیلا زاده موسی
فرشته لاله


براساس گزارش تماس های انجام شده با نمایندگان بخش ها و دهستان های شهرستان های جویبار، قائمشهر و سوادکوه در روز دوشنبه مورخ 15/01/1400 نتایج به دست آمده به شرح زیر می باشد:

شهرستان قائمشهر:

بخش مرکزی : آقای شعبانی- موفق به تماس با ایشان نشدم


شهرستان سوادکوه:

بخش مرکزی: موفق به تماس با ایشان نشدم، در دسترس نبود.

بخش زیرآب: خانم منیژه دلاک خیلی پیام ها و مطالب گروه واتساپ را مطالعه می کنند اما نحوه اجرا و پیاده سازی اهداف را نمیدانند.ایشان خود را علاقمند به همکاری با بکوجا عنوان نمودند. از زمان تماس خانم دلاک خیلی با نماینده شهرستان زمان زیادی گذشته است و همچنین ایشان فقط در خصوص یافتن پتانسیل های در منطقه آقای خدادادی مذاکره داشته اند.

دهستان شرق و غرب شیرگاه : آقای موسوی با اشاره به علاقمندی خود به نمایندگی روستای فرامرزکلا به عدم آگاهی کامل نسبت به اهداف بکوجا و وظایف نمایندگان اشاره کردند

شهرستان سوادکوه شمالی:

بخش نارنجستان: عزیز الله محمدی- مطالب موجود در گروه را در خصوص اهداف بکوجا و وظایف نمایندگان در گروه مطالعه میکنند، ایشان خود را علاقمند به همکاری با بکوجا عنوان نمودند ، همچنین افزودند اخیرا تماسی با نماینده شهرستان نداشته اند. آقای محمدی نماینده دهستان های تابعه این بخش را معرفی نموده اند.

بخش مرکزی: آقای مرتضی قلی پور به توضیحاتی که توسط آقای خدادادی در خصوص وظایف نماینده ارائه شده بود، اشاره نمودند. ایشان پیشنهاد برگزاری جلسه ای حضوری با موسس بکوجا را عنوان نمودند. وی همچنین آخرین ارتباط با آقای خدادادی و صحبت در خصوص بکوجا را هفته پیش عنوان نمودند. آقای مرتضی قلی پور نماینده دهستان های تابعه این بخش را معرفی نموده اند.

دهستان لفور: آقای عابدی فرمودند با اهداف بکوجا نسبتا آشنایی دارند اما با وظایف نمایندگان آشنا نیستند، ضمن اشاره به علاقمندی در همکاری با بکوجا به معذوریت ها اشاره و درخواست همکار کمکی نمودند. وی همچنین آخرین ارنباط با نماینده بخش و شهرستان در خصوص بکوجا را دو یا سه ماه پیش اعلام نمودند.


دهستان هتکه: خانم حسینی از آشنایی با اهداف بکوجا و در مقابل مبهم بودن وظایف نمایندگان خبرداد و ضمن اشاره به داشتن علاقمندی به همکاری و زمان آن مقرر شد نمایندگان روستا ها را معرفی نمایند.



 براساس گزارش روابط عمومی بکوجا، در انتهای این جلسه واتساپی  به جمع بندی مطالب عنوان شده در جهت پیگیری هفته آینده پرداخته شده که به شرح زیر می باشد:

          1- آقای مهندس سلطانی تلاش نمایند تا با آقای مهندس خدادادی صحبت کنند و از تصمیم ایشان بطور شفاف مطلع شوند و نتیجه را اعلام فرمایند.

         2-برای شهرستان جویبار که فعالیتی هم نداشته است، نماینده جدید براساس شرایط احراز نمایندگی و ارائه درخواست در سایت بکوجا توسط جناب مهندس سلطانی معرفی شود.

         3- با توجه به کندی آقای زارع در عملکرد و معرفی آقای قادی به عنوان کمک برای ایشان، آقای مهندس سلطانی لطف بفرمایند و با آقای قادی تماس برقرار نمایند و اگر ایشان آماده همکاری هستند و شرایط احراز هم دارند، ایشان را توجیه و فعال نمایند.


 -اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *