چهارشنبه-بیست و پنجم تیرماه 1399-شبکه سازی بکوجا

به نام خدا


نماینده بکوجادر استان مازندران-جناب آقای مهندس سلطانی


1- از ساعت 11:00 روز سه شنبه مورخ 1399/04/24، جلسه ای با حضور جناب آقای مهندس قدیم در ارتباط با "شبکه‌سازی بکوجا" برگزار و مطالب زیر مطرح گردید:

1-1) با توجه به افزایش فعالیت استان های پایلوت (مازندران و گیلان)، مقرر شد تا هماهنگی لازم با نمایندگان محترم بکوجا در این استان ها (آقایان مهندس سلطانی و تاروردی زاده) به عمل آید تا از روز سه شنبه مورخ 1399/04/24 اخبار روزانه مربوط به بکوجا در استان خود را جهت بارگذاری بر روی سایت برای سرکار خانم مهندس لاله ارسال نمایند.


نماینده بکوجا در استان گیلان-جناب آقای محمد تاروردی زاده


1-2) موضوع شبکه سازی افرادی که صاحب هنری ولو به صورت آماتور می باشند مطرح و مقرر شد تا برنامه ریزی لازم برای سازماندهی ایشان و دریافت نمونه کارهای هنری ایشان که دارای امضاء خودشان و نشان بکوجا باشد انجام و این نمونه کارها به عنوان هدیه ای که نقش تبلیغ کار فرد هنرمند را هم داشته باشد در اختیار سایر اعضاء بکوجا قرار گیرد.

همکار افتخاری بکوجا جناب آقای مهندس قدیم


1-3) براساس دعوت جناب آقای مهندس قدیم از مدیرعامل محترم شرکت قیران پخش ستاره ایرانیان، جناب آقای داود محمدی در دفتر بکوجا حضور یافتند و پس از معارفه، درخصوص اهداف و برنامه های بکوجا بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت. در خاتمه مدیرعامل محترم شرکت قیران پخش ستاره ایرانیان آمادگی خود به لحاظ کمک به تحقق اهداف بکوجا چه به صورت شخص حقیقی و چه در جایگاه حقوقی را اعلام و ظرفیت 200 نفره کارکنان این مجموعه را به عنوان مشتریان قابل اعتماد بازار و فروشگاه بکوجا مطرح نمودند و مقرر شد تا در برنامه ریزی های در دست اقدام بر روی این ظرفیت نیز حساب شود.

1-4) بر ضرورت پیگیری تحقق برنامه معرفی نمایندگان بکوجا در استان های مازندران و گیلان که در جلسه روز دوشنبه مورخ 1399/04/16 جمع بندی گردیده بود تاکید شد.


جدول زمان بندی انتخاب نماینده بکوجا در استان مازندران



جدول زمان بندی انتخاب نمایندگان بکوجا در استان گیلان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *