پنجشنبه-23مردادماه1399-شبکه ملی-مردمی بکوجا

به نام خدا

شبکه سازی ملی-مردمی بکوجا

روابط عمومی بکوجا از جلسه ویدیویی مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا (بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی) با مهندس عقیل قدیم مدیر شبکه سازی بکوجا و آقای شعبان محمدی نماینده بکوجا در استان همدان خبر داد و اعلام کرد: در این دیدار که از ساعت 21:30 روز چهارشنبه مورخ 1399/05/22 برگزار گردید، موضوع شبکه سازی در استان همدان مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش، آقای شعبان محمدی شیوع بیماری کرونا را مهمترین عامل تاخیر در شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان همدان عنوان کرد. مهندس لطفی زاده موسس بکوجا با قدردانی از تلاش های آقای محمدی به موضوع تاسیس فروشگاه اینترنتی بکوجا برای حمایت از فروش تولیدات انجام شده توسط عموم مردم بویژه روستائیان اشاره نمود و این ظرفیت را با توجه به اینکه در میانه تابستان بیشترین محصولات کشاورزی تولید و در نتیجه بیشترین حمایت از روستائیان برای فروش محصول آن ها موضوعیت پیدا می کند، پیشنهاد برگزاری جلسه ویدیویی با نمایندگان منتخب آقای محمدی در شهرستان بهار و سه بخش تابعه این شهرستان شد.

لطفی زاده همچنین پیشنهاد نمود که جلسات نماینده بکوجا در استان با نمایندگان شهرستان ها و بخش ها و دهستان ها و روستاها نیز به صورت ویدیویی برگزار گردد تا خدای ناکرده آسیبی به مردم این استان وارد نشود. لطفی زاده بر استفاده از فضای مجازی و گروه ها و کانال هایی که معمولا مردم روستاها در آن عضویت دارند برای اطلاع رسانی اهداف و برنامه های بکوجا از جمله معرفی فروشگاه اینترنتی بکوجا تاکید نمود و از آقای محمدی خواست تا از این ظرفیت ها استفاده نمایند.

مهندس قدیم مدیر شبکه ملی-مردمی بکوجا نیز در این جلسه با تشریح دست آوردهای شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان های مازندران و گیلان از طریق برگزاری جلسات ویدیویی و پیگیری های تلفنی، به کارآمدی جلسات ویدیویی و صرفه جویی در وقت همه اعضاء جلسه و عدم وجود هرگونه مخاطره ای در آن اشاره و خواستار برگزاری منظم جلسات استان همدان به صورت ویدیویی شد.

آقای شعبان محمدی نماینده بکوجا در استان همدان نیز ضمن استقبال از این موضوع اعلام کرد که در اولین فرصت ترتیب برگزاری جلسه ویدیویی با نماینده بکوجا در شهرستان بهار و سه بخش تابعه آن یعنی مرکزی، لالجین و صالح آباد را خواهد داد.

همچنین در پایان این جلسه مقرر شد تا جلسات منظم هماهنگی برای شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا دراستان همدان در ساعت 21:00 روزهای چهارشنبه هر هفته به صورت ویدیویی برگزار گردد.

بخش ها و دهستان ها و روستاهای تابعه شهرستان بهار استان همدان

شبکه سازی بکوجا- استان همدان

براساس همین گزارش آخرین وضعیت شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان های مازندران و گیلان که معمولا به صورت روزانه و از طریق تلفن پیگیری می گردد به شرح زیر است:

آخرین وضعیت شبکه سازی در استان مازندران

شبکه سازی بکوجا-استان مازندران


آخرین وضعیت شبکه سازی در استان گیلان

شبکه سازی بکوجا- استان گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *