دوشنبه-سی ام تیرماه 1399-شبکه سازی بکوجا

به نام خدا

شبکه سازی بکوجا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، شبکه سازی در استان های مازندران و گیلان ادامه دارد. براساس این گزارش، شبکه ملی- مردمی بکوجا در این دو استان با محوریت آقای مهندس محسن سلطانی در استان مازندران و آقای محمد تاروردی زاده در استان گیلان ادامه دارد.


همکار افتخاری بکوجا جناب آقای مهندس سلطانی


در همین راستا تاکنون در استان مازندران که دارای 22 شهرستان، 56 بخش، 131 دهستان، 58 شهر و 3622 آبادی می باشد، سازماندهی با اولویت انتخاب نمایندگان بکوجا در شهرستان ها و بخش های استان ادامه دارد و تاکنون آقای مهندس سبطی به عنوان نماینده در شهرستان بابل، آقای مهندس رحیمی به عنوان نماینده در شهرستان جویبار، آقای مهندس خدادادی به عنوان نماینده در شهرستان سوادکوه، آقای مهندس زارع به عنوان نماینده در شهرستان قائمشهر و آقای مهدی جلالی به عنوان نماینده در شهرستان محمودآباد از سوی آقای مهندس سلطانی معرفی شده اند.


همکار افتخاری بکوجا-آقای تاروردی زاده


در استان گیلان نیز که دارای 16 شهرستان، 43 بخش، 109 دهستان، 52 شهر و 2905 روستا می باشد، آقای نادر نیک نیا به عنوان نماینده در شهرستان آستارا، آقای محمد صادقی به عنوان نماینده در شهرستان آستانه اشرفیه، آقای راشد رزم جو به عنوان نماینده در شهرستان رضوانشهر، آقای مصطفی قاضی به عنوان نماینده در شهرستان شفت، آقای یاسر رزم آرا به عنوان نماینده در شهرستان طوالش، آقای میلاد سرپرست به عنوان نماینده در شهرستان فومن و آقای محمدرضا قلی پور به عنوان نماینده در شهرستان ماسال از سوی آقای محمد تاروردی‌زاده معرفی شده اند.

همکار افتخاری بکوجا- مهندس شعبان پورهمکار افتخاری بکوجا- مهندس منافی

براساس این گزارش، به منظور تقویت شبکه سازی در استان گیلان از آقای مهندس حجت شعبان پور معاون سابق امور عمرانی استانداری گیلان و آقای مهندس محمد منافی از پیمانکاران حوزه راه و ترابری استان نیز دعوت به عمل آمده است.

-اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *