سه شنبه-25شهریور1399-شبکه ملی-مردمی بکوجا-استان مازندران-شهرستان ساری

به نام خدا

سه شنبه-25شهریور1399-شبکه ملی-مردمی بکوجا-استان مازندران-شهرستان ساری



روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا (بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی) از جلسه تلفنی سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا با مهندس عقیل قدیم مسئول شبکه سازی بکوجا و مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و مهندس ابوالحسن ولی پور نماینده بکوجا در شهرستان ساری از ساعت 11:00 روز یکشنبه مورخ 1399/06/24 خبر داد.


بر اساس این گزارش مهندس ولی پور پیشنهاد جلسه در ساختمان شماره 2 جهاد را مطرح نمود که با مخالفت مهندس سلطانی به جهت تداخل وظایف مواجه شد. نماینده بکوجا در استان مازندران کار فرهنگی را کاری در دراز مدت عنوان کرد که نیاز به زمان بیشتری دارد. وی مشکل اصلی کشاورز در شرایط فعلی را فروش مرکبات دانست.


سیدعلی لطفی زاده- عقیل قدیم-محسن سلطنی-ابوالحسن ولی پور


نماینده ساری گفت امروزه کشاورز فقط به دنبال این است که با کشت در زمین بتواند زندگی خود را اداره نماید و با توجه به این موضوع که تعادل قیمت زمین و محصول به هم خورده است گفت مشکل عمده کشاورزان مازندران نبود بازار فروش است که این مشکل در اثر واردات بروز کرده است.


ولی پور:بزرگترین مشکل کشاورزی ایران صادرات است که تا برطرف نشود محصول کشاورز روی دست آن باقی می ماند.

ولی پور معضل دیگر کشاورزان و باغداران مازندرانی را مگس مدیترانه ای دانست و حل این معضل را سم پاشی هوایی باغات بویژه باغات نارنگی دانست.


شهرستان ساری استان مازندران به تفکیک روستا و بخش

در پایان جلسه مقرر شد مهندس ولی پور تا هفته آینده نماینده چند روستا از توابع یک دهستان را معرفی نماید و جلسات مربوط به هماهنگی شبکه ملی-مردمی بکوجا در این شهرستان هر هفته روزهای دوشنبه به طور مرتب برگزار گردد.


 -اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *