یکشنبه-5بهمن 1399-معارفه نمایندگان شبکه ملی-مردمی بکوجااستان گیلان

به نام خدا

معارفه نمایندگان بکوجا در استان گیلان


روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه ویدیویی معارفه نمایندگان بکوجا در استان گیلان از ساعت 19:00 روز شنبه مورخ 1399/11/04 خبر داد.

براساس این گزارش در این جلسه تصویری که با حضور سید علی لطفی زاده موسس بکوجا، مهندس عقیل قدیم مدیر شبکه سازی بکوجا، مهندس لیلا زاده موسی جانشین مدیر شبکه سازی بکوجا، مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و آقایان سیدعلی جلیلی و محمد تاروردی زاده نمایندگان بکوجا در استان گیلان برگزار شد، آقای مهندس سید علی جلیلی از جهادگران پیش کسوت و بازنشسته در استان گیلان به منظور تسریع در امر شبکه سازی و استفاده از ظرفیت جهادگران قدیمی استان برای این موضوع معرفی گردید تا در کنار محمد تاروردی زاده از دبیران برگزیده آموزش و پرورش استان گیلان، چرخ شبکه سازی بکوجا در استان را با سرعت بیشتری به گردش درآورند.


سید علی لطفی زاده
همکار افتخاری بکوجا- مهندس محسن سلطانی
همکار افتخاری بکوجا- دکتر سید علی جلیلی
همکار افتخاری بکوجا- مهندس عقیل قدیم
لیلا زاده موسی
محمد تاروردی زاده
سیدعلی لطفی زاده
محسن سلطانی
سید علی جلیلی
عقیل قدیم
لیلا زاده موسی
محمد تاروردی زاده



مهندس سیدعلی لطفی زاده در این جلسه به بیان زحمات ارزنده آقای محمد تاروردی زاده برای تشکیل شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان گیلان پرداخت.

لطفی زاده از آقای تاروردی زاده به عنوان جوانی بسیجی، مومن، متعهد، متخصص، فرهنگی و دارای خانواده ای بسیار محترم و متدین که از هیچ کوششی برای شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا دریغ ننموده است یاد کرد.

لطفی زاده اظهار امیدواری نمود تا با حضور برادر سید علی جلیلی که فردی جهادگر و پیش کسوت با سوابق مدیریتی قوی در استان می باشد، تجربه و شناخت ایشان نسبت به جهادگران استان در همه شهرها و روستاها در کنار نشاظ و شادابی و شور و حرارت جوانی آقای محمد تاروردی زاده مکمل یکدیگر بوده و بتواند نتایج خداپسندانه ای را در استان رقم بزند.

براساس این گزارش، آقای محمد تاروردی زاده هم در این جلسه آمادگی کامل خود را برای همکاری با آقای مهندس سیدعلی جلالی به منظور تشکیل شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان گیلان اعلام نمود.

این گزارش اضافه می نماید که آقای سید علی جلیلی نیز با اظهار خوشوقتی از آشنایی با آقای محمد تاروردی زاده، از ایشان درخواست نمود تا در اولین فرصت نشستی را برای تبادل نظر و همفکری درخصوص ایجاد شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان گیلان داشته باشند و نتایج جلسه را به اطلاع مدیران شبکه سازی بکوجا برسانند.


 -اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *