دوشنبه-16فروردین1399-شبکه ملی-مردمی بکوجا-استان مازندران

به نام خدا

شبکه ملی-مردمی بکوجا-استان مازندران


روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی(بکوجا) از برگزاری جلسه واتساپی هماهنگی شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان مازندران خبر داد.
براساس این گزارش، این جلسه با حضور سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، لیلا زاده موسی جانشین مسئول شبکه سازی بکوجا، محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و فرشته لاله مسئول سامانه های بکوجا و به صورت تصویری از ساعت 21 روز یکشنبه 1400/01/15 برگزار شد.



سید علی لطفی زاده
همکار افتخاری بکوجا- مهندس محسن سلطانی
لیلا زاده موسی

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله

سیدعلی لطفی زاده
محسن سلطانی
لیلا زاده موسی
فرشته لاله


براساس گزارش تماس های انجام شده با نمایندگان بخش ها و دهستان های شهرستان های بابلسر و ساری در روز یکشنبه مورخ 15/01/1400 نتایج به دست آمده به شرح زیر می باشد:

شهرستان ساری:

بخش چاردانگه : آقای تورانی که فرمودند اهداف بکوجا و و ظایف نماینده را در گروه واتساپی مطالعه نموده اند و برای همکاری علاقمندند

بخش دودانگه: آقای خضری که پاسخگو نبوده اند.

بخش رودپی: اطلاعات دقیقی در خصوص اهداف بکوجا ندارند و آقای حامدی نیا را را به عنوان نماینده رودپی جنوبی معرفی نمودند و خودشان نیز نمایندگی دهستان رودپی شمالی را بر عهده گرفتند.

بخش رودپی شمالی: آقای خلیلی ظاهرا تمایل ندارند.

بخش کلیجان رستاق: آقای آذری تاکامی قبلا اعلام انصراف داشته اند.

بخش مرکزی: آقای برزگر درگیر کشاورزی هستند ولی برای همکاری اظهار تمایل داشته اند و با توجه به حضور در جلسه حضوری با موسس بکوجا در محل جهاد استان مازندران از اهداف بکوجا مطلع هستند.

شهرستان بابلسر:

بخش بهنمیر: آقای سید عیسی جهانیان در خصوص اهداف بکوجا ابراز اطلاع نمودند و مقرر شد هفته آینده برای معرفی دیگر نمایندگان تابعه این بخش با ایشان تماس حاصل شود.

بخش رودبست یا هادی شهر: آقایان حجت الاسلام میثم سیدی و قاسم پورمحمدجان ابراز تمایل به همکاری نمودند و نمایندکان دهستان های تابعه این بخش معرفی شده است.

دهستان پازوار: آقای منتظری فرمودند با توجه به مشغله فراوان علاقمند به همکاری با بکوجا هستند و مقرر شد بعد از مطالعه اهداف بکوجا  و وظایف نمایندگان به معرفی نماینده روستاها بپردازند.

دهستان خشکرود: آقای قاسم حسن زاده با توجه به اشتغال به کشاورزی در پایان اردیبهشت ماه پس از مطالعه وظایف نمایندگان بکوجا به معرفی نماینده روستاها بپردازند.



 براساس گزارش روابط عمومی بکوجا، در انتهای این جلسه واتساپی  به جمع بندی مطالب عنوان شده در جهت پیگیری هفته آینده پرداخته شده که به شرح زیر می باشد:

  1. معرفی نماینده شهرستان بهشهر توسط جناب سلطانی و اعلام درخواست نمایند از سایت.
  2. معرفی همکار برای آقای ولی تبار در شهرستان بابلسر و نماینده بکوجا در بخش مرکزی این شهرستان از طریق تنظیم درخواست در سایت بکوجا و رعایت شرایط احراز نمایندگی
  3. توجیه آقای ولی پور در شهرستان ساری نسبت به شرایط احراز و شرح وظایف نمایندگان و پیگیری معرفی نمایندگان بخش های دودانگه، رودپی شمالی و کلیجان رستاق و ارائه درخواست همکاری از طریق سایت و فشار به آقایان نماینده بخش متمایل به همکاری برای معرفی نماینده دهستان ها.
  4. برنامه ریزی بازدید از مراکز تولیدی پیشرو در شهرستان های ساری و بابلسر توسط نماینده شهرستان و ارائه گزارش در روز یکشنبه هفته بعد (1400/01/22).


 -اخبار مرتبط:



 

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *