جمعه-29اسفند 1399استفاده از ظرفیت جوانان هلال احمر در راستای اهداف شبکه ملی-مردمی بکوجا

به نام خدا

استفاده ازجوانان هلال احمر در راستای اهداف شبکه ملی-مردمی بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی(بکوجا) از برگزاری جلسه جمعیت هلال احمر استان مازندران به منظور استفاده از ظرفیت این نهاد در ایجاد تحول اقتصادی و ایجاد اشتغال مولد در اقتصاد کشور خبر داد.

براساس این گزارش، این جلسه حضوری در روز چهارشنبه 1399/12/27 و با حضور محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، خانم ها لیلی احمدی معاونت امور جوانان هلال احمر مازندران، سمیه کارگر لاریمی کارشناس امور شهرستان ها، زهرا محمدی نجار کارشناس کارآفرینی و مسئول دفتر معاونت و آقایان مصطفی صیفی نژاد رئیس اداره دانشجویی و طلاب، علی اصغر ناصری روستای قراخیل در شهرستان قائمشهر، مبین شمس روستای طالش در شهرستان رامسر، هادی کریمی کارشناس حوزه دانش آموزی و مسئول روابط عمومی معاونت امور جوانان و علی مختاری فر رئیس اداره دانش آموزی و پیش دبستانی و جانشین امور جوانان برگزار شد.


لیلی احمدی- محسن سلطانی- سمیه کارگر لاریمی-مصطفی سیفی نژاد-زهرا محمدی نجار-مبین شمس-هادی کریمی-علی مختاری-


براساس این گزارش خانم لیلی احمدی ضمن اشاره به جلسه روز قبل با آقای دکتر معینی، معاون جوانان هلال احمر کشور ازپیگیری برای انتخاب استان مازندران به عنوان استان پایلوت کارآفرینی هلال احمر خبرداد. وی همچنین از تلاش در ایجاد ارتباط بکوجا و هلال احمر در حوزه کارافرینی و تلفیق این دو طرح در استان مازندران خبر داد.



لیلی احمدی- محسن سلطانی- سمیه کارگر لاریمی-مصطفی سیفی نژاد-زهرا محمدی نجار-مبین شمس-هادی کریمی-علی مختاری-

 کمک انسان دوستانه فقط در حوادث طبیعی نیست:

به موجب گزارش حاضر  نماینده حاضر در جلسه از شهرستان رامسر، کار انسان دوستانه را  تنها در امور حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و آواربرداری محدود نخواهد بود بلکه کمک به تمام انسان ها از جمله افراد بیکار را از نمونه امور انسان دوستانه دانست وی همچنین گروه سنی هدف این طرح را گروه سنی جوانان 35-18 سال عنوان نمود.


در این نشست مقرر شد تا در جهت اجرای این طرح در سطح کشور همکاری بکوجا و جمعیت هلال احمر موقتا کارگروه هایی تشکیل شود همچنین مقرر شد این کارگروه ها در تمام زیرمجموعه ها (کشاورزی و باغداری) تشکیل شود.


لیلی احمدی- محسن سلطانی- سمیه کارگر لاریمی-مصطفی سیفی نژاد-زهرا محمدی نجار-مبین شمس-هادی کریمی-علی مختاری-


در این نشست به دستاورد آقای دکتر عرفانی در احداث شالیزارهای پر محصول از نوع طارم روشن اشاره شد که مهندس سلطانی در پاسخ به نگرانی در فروش محصولات روستای قره خیل از وجود بازار فروش سرسرابازار در حمایت از فروش محصولات از کشاورز و تولید کننده و حذف واسطه ها به اقتصاد خانوارها کمک شود. بر این اساس مقررشد آقای ناصری کارگروه کشاورزی را در فضای مجازی راه اندازی نمایند.


نماینده بکوجا در استان مازندران ضمن معرفی سایت بکوجا درخواست عضویت داوطلبانه و ارائه نظرات حضار را اعلام نمود وی همچنین  درخواست فعال نمودن روستاها را از طریق این سازمان اعلام نمود.

مهندس سلطانی ضمن اشاره به بکارگیری دانش در تولید و استفاده از دستاورد های مراکز تحقیقاتی کشور در واحدهای تولیدی افزود انشالله خواهیم توانست با همکاری مردم  به اهداف مقام معظم رهبری در جهش تولید دستیابیم.


 -اخبار مرتبط:



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *