پنج شنبه- 11دی ماه1399- ترویج گردشگری روستایی

به نام خدا

ترویج گردشگری روستایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا (بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی)، هفدهمین جلسه ترویج گردشگری روستایی از ساعت 17:30 روز چهارشنبه مورخ 1399/10/10  با حضور آقایان سید علی لطفی زاده موسس بکوجا، سعید عسگری و خانم ها فاطمه فکری مشاورین حوزه گردشگری بکوجا و فرشته لاله  به صورت حضوری در دفتر بکوجا برگزار شد.


  
سید علی لطفی زاده
سعید عسگری

دکتر فاطمه فکری

فرشته لاله
سیدعلی لطفی زاده
سعید عسگری
فاطمه فکری
فرشته لاله


براساس این گزارش درابتدای این نشست به بررسی مقالات نوشته شده توسط خانم فکری با عنوان های :

          1- وضعیت گردشگری

          2-بحران ها در گردشگری

          3-ضرورت ها در گردشگری


ترویج گردشگری روستایی بکوجا- طبیعت روستا


با توجه به بررسی مقالات مذکور مقرر شد تا اصلاحات نهایی آنها با در نظر گرفتن هدف هر مقاله توسط دکتر فکری انجام شود و مقاله نهایی شده در جلسه آینده ارائه شود.

فکری مشاور گردشگری بکوجا ضمن مطالعه کتاب بازاریابی گردشگری به مطالب مفید موجود در کتاب در حوزه ترویج گردشگری اشاره کرد و افزود در جلسه آینده چکیده ای از مطالب مفید مطرح شده در این کتاب برای انتشار در سایت بکوجا ارائه دهند همچنین به یافتن منابع به روزتر و با حجم اطلاعات مفید و موثر در این حوزه بپردازند.


ترویج گردشگری روستایی بکوجا- طبیعت روستا



مهندس عسگری دیگر مشاور گردشگری بکوجا، ضمن بیان مطالبی در حوزه سیاست گذاری های این حوزه به بیان موانع و مشکلات پیش روی ترویج این حوزه پرداخت.

براساس گزارش روابط عمومی بکوجا مقرر شد مهندس عسگری برنامه تدوین شده حوزه های:

          1- حوزه گردشگری داخلی

          2- حوزه گردشگری خارجی ، و همچنین چکیده ای از مطالب کتاب در حال مطالعه را که با توجه به کمبود وقت موفق به اتمام مطالعه آن نشده بودند را مطالعه و در جلسه آینده ارائه دهند.


براساس گزارش حاضر مقرر شد تا با هماهنگی دکتر فکری جلسه ای  ویدیویی با حضور دکتر جعفر جعفری فعال درحوزه گردشگری برگزار گردد 



-اخبار مرتبط:



 -مقالات مرتبط:
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *