جمعه-18مهرماه1399-ترویج گردشگری روستایی-امکان همکاری باموسسین سایت بنداریک

به نام خدا

ترویج گردشگری روستایی- امکان همکاری با موسسین سایت بنداریک

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا (بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی)، جلسه بررسی امکانات سایت "بنداریک" به نشانی bendarik.com از ساعت 20:00 روز یکشنبه مورخ 1399/07/13  با حضور آقایان سید علی لطفی زاده موسس بکوجا، جواد رادسعید مسئول حوزه IT بکوجا، سعید عسگری مشاور بکوجا در حوزه IT، خانم فاطمه فکری مشاور حوزه گردشگری بکوجا و موسسین سایت بنداریک متشکل از آقایان  صدرزاده و فریمانی به صورت ویدیویی برگزار شد.


سیدعلی لطفی زاده-رادسعید-عسگری- فکری- موسسین بنداریک


براساس این گزارش، در این جلسه موسسین سایت بنداریک از ووردپرسی بودن قالب سایت خود و محدودیت امکان توسعه آن خبر دادند. ایشان با اشاره به اینکه منطقه کلات نادری محل تولد والده آقای فریمانی بوده و بدین جهت فعالیت این سایت در این محل متمرکز گردیده است، از توفیقات حاصل شده در این مسیر گزارشی ارائه و آمادگی خود برای همکاری در طرح جامع بکوجا در استان های اصفهان و یزد را اعلام نمودند.

در این جلسه، همکاران بکوجا به محدود بودن فعالیت این سایت در تامین اقامتگاه برای گردشگران اشاره داشتند و هدف سایت را درآمدزایی از ارائه این خدمات دانستند و با توجه به اهداف بکوجا در ترویج گردشگری روستایی از جمله فروش محصولات تولیدی روستائیان، ارائه غذاهای محلی و امکان بازدید کوتاه از جاذبه های روستا بدون اقامت در آنجا، میزان هم پوشانی قابلیت های موجود این سایت با نیازهای بکوجا را حدود 25 تا 35 درصد برآورد نمودند.

در ادامه جلسه، آقای فریمانی از نحوه مشارکت و همکاری دو مجموعه سوالاتی را مطرح نمودند که تصمیم گیری در این رابطه به جلسه بعدی که برای ساعت 20:00 روز یکشنبه مورخ 1399/07/20  برگزار خواهد شد موکول گردید.

-اخبار مرتبط:

 -مقالات مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *