پنجشنبه-13شهریور1399-گردشگری روستایی، نمایندگان بکوجا، مهمترین اقدامات موردنیاز در کشور، شناسایی افراد شایسته برای اجرای پیشنهادات

به نام خدا

گردشگری روستایی، نمایندگان بکوجا، مهمترین اقدامات موردنیاز در کشور، شناسایی افراد شایسته برای اجرای پیشنهادات


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، هشتمین جلسه ترویج گردشگری با موضوع نحوه انتخاب نمایندگان بکوجا در روستاها برای ترویج گردشگری از ساعت 17:30 روز چهارشنبه مورخ 1399/06/12 و با حضور آقایان سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، سعید عسگری و خانم فاطمه فکری به صورت ویدیویی برگزار شد.


دکتر فاطمه فکری


انتخاب افراد واجد شرایط و فعال در گردشگری در روستاها به عنوان نمایندگان بکوجا

براساس این گزارش، استفاده از افرادی که به صورت خودجوش در برخی از روستاها فعالیت های مرتبط با گردشگری انجام می دهند به عنوان نمایندگان بکوجا در موضوع ترویج گردشگری روستایی در این جلسه نیز ادامه یافت.

خانم فاطمه فکری که محوریت این موضوع را بر عهده دارند با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در یک هفته اخیر، به مذاکره با ده نفر از این افراد در اینستاگرام و دعوت از آنان برای تکمیل فرم درخواست همکاری با بکوجا در سایت بکوجا را مطرح نمودند و با توجه به اینکه درخوایت هیچیک از آنان در سایت ثبت نشده بود، مقرر شد تا پیگیری های جدی تر از سوی ایشان جهت تعیین تکلیف آنان صورت پذیرد.

همچنین در ادامه مقرر شد تا خانم فاطمه فکری پیگیری های جدی تر و گسترده تری را برای شناسایی افراد بیشتری که در این موضوع فعال می باشند به عمل آورند.

مهندس لطفی زاده موسس بکوجا، با قدردانی از تلاش های خانم فکری به اقدامات انجام شده برای ارزیابی نماینده پیشنهادی برای روستای سنگک از توابع شهرستان ساوه اشاره نمود و از خانم فکری خواست تا مشخصات نماینده پیشنهادی برای روستای یاتان در این شهرستان را هم معرفی نمایند.

شناسایی مهمترین اقدامات در حوزه گردشگری

تعیین مهمترین ماموریت های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد تا خانم فکری با اخذ مشورت از صاحب نظران و افراد مشرف و آگاه به اهداف و ماموریت های این وزارتخانه و همچنین افرادی که به ظرفیت های گردشگری در کشور مسلط می باشند، پیشنهادات خود در این زمینه را در جلسه بعدی ارائه نمایند.

ترویج گردشگری ایران

ضرورت شناسایی افراد مناسب برای اجرای طرح ها در کنار تهیه طرح ها و برنامه ها

براساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، ضرورت وجود افراد جهادی، انقلابی، متخصص، با تجربه، با انگیزه، شجاع و جسور برای اجرای برنامه های تحول آفرین در حوزه گردشگری از دیگر مطالب مطرح شده در این جلسه بود. لطفی زاده با تاکید بر این نکته به ذکر مصادیقی از وجود قوانین و عدم توفیق در اجرای آنها به دلیل عدم انتخاب افراد مناسب اشاره نمود و لازمه اجرای موفق هر طرح و قانونی را انتخاب افراد شایسته وتوانمند برای انجام آن کار دانست و از اعضاء جلسه خواست تا نسبت به شناسایی و معرفی افرادی که قادر به اجرای برنامه های پیشنهادی برای توسعه گردشگری در کشور می باشند نیز به موازات تهیه برنامه ها و شبکه سازی اقدام نمایند.

ترویج گردشگری ایران

توجه به ظرفیت هایی نیروی انسانی موجود در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

مهندس لطفی زاده با اشاره به ظرفیت های مناسب نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی که به دلایل مختلف ممکن است ناشناخته مانده و یا از آنها در موقعیت مناسب استفاده نشده باشد، بر ضرورت شناسایی ظرفیت های منابع انسانی موجود در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد و ضمن ارسال جدولی از عناوین سازمانی اصلی در این وزارتخانه، از اعضاء جلسه خواست تا نسبت به تکمیل و ارائه جدول تا جلسه بعدی اقدام نمایند.

-اخبار مرتبط:

 -مقالات مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *