سه شنبه21مردادماه 1399-همراهی نمایندگان استان مازندران و گیلان برای خودکفایی در تولید برنج

به نام خدا

همراهی نمایندگان استان های مازندران و گیلان برای خودکفایی در تولید برنج

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، موضوع ضرورت خودکفایی در تولید برنج و ممانعت از واردات این محصول با استقبال روسای مجمع نمایندگان استان های مازندران و گیلان روبرو شده است.

همکارافتخاری بکوجا-مهندس سلطانیهمکار افتخاری بکوجا- سردارمهدی سعادتی

براساس این گزارش، سردار مهدی سعادتی رییس مجمع نمایندگان استان مازندران و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در مذاکره تلفنی با مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، در جریان آخرین اقدامات انجام شده توسط بکوجا برای تحقق خودکفایی در تولید برنج قرار گرفت. در این مکالمه مهندس سلطانی انتظار بکوجا از نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی برای حمایت هرچه بیشتر از کشاورزان استان و در عین حال همراهی با موضع ملی خودکفایی در تولید برنج مطرح نمود.

بکوجا- تصویر شالیزار

سردار سعادتی نیز با استقبال از این پیشنهاد، آمادگی کامل خود و مجمع نمایندگان استان برای پیگیری این موضوع را اعلام کرد و مقرر شد تا جلسه ای در این ارتباط برگزار گردد. لازم به ذکر است که مردم استان مازندران دارای دوازده نماینده در مجلس شورای اسلامی می باشند.

همکار افتخاری بکوجا-مهندس دنیا مالی

این گزارش می افزاید که سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا نیز در ارتباط با مهندس احمد دنیامالی رییس مجمع نمایندگان استان گیلان، از ایشان جهت همراهی با موضوع ملی خودکفایی در تولید برنج و حمایت از کشاورزان گیلانی از طریق ممنوعیت واردات برنج دعوت نمود و آقای مهندس دنیامالی هم آمادگی خود برای همراهی با موضوع را اعلام و مقرر شد تا در این رابطه جلسه ای برگزار گردد. لازم به ذکر است که مردم استان گیلان سیزده نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

-اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *