پنجشنبه-27شهریور1398-شبکه ملی-مردمی بکوجا-استان مازندران- شهرستان بابلسر

به نام خدا

سه شنبه-26شهریور1399-شبکه ملی-مردمی بکوجا-استان مازندران-شهرستان بابلسر

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا (بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی) از جلسه ویدیویی سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا با مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و مهندس شجاع ولی تبار نماینده بکوجا در شهرستان بابلسر، مهندس سبطی در شهرستان بابل، آقای سید عیسی جهانی نماینده بخش بهنمیر و مهندس قاسم پور محمدجان نماینده بکوجا در بخش مرکزی(هادی شهر) و حجت الاسلام میثم سیدی نماینده بکوجا در بخش رودبست شهرستان بابلسر از ساعت 14:00 روز چهارشنبه مورخ 1399/06/26 خبر داد.

  
سید علی لطفی زاده
محسن سلطانی
حشمت اله سبطی
شجاع ولی تبار
سیدعلی لطفی زاده
محسن سلطانی
سید حشمت الله سبطی
شجاع الله ولی تبار

بر اساس این گزارش موسس بکوجا ضمن تشکر و خیر مقدم به آقایان عیسی جهانی، قاسم پورمحمد جان و حجت الاسلام سیدی اهداف و برنامه های بکوجا را برای حاضرین در جلسه تشریح کرد.

عیسی جهانی عمده محصولات بخش بهنمیر را مرکبات عنوان نمود و افزود با توجه به هزینه های بالای تولید و باغداری برای کشاورزان فروش محصول با این قیمت ها مقرون به صرفه نخواهد بود.همچنین جهانی عمده مشکلات باغداران و کشاورزان این منطقه را نبود سردخانه و افزایش قیمت سم و کود دانست.

حجت الاسلام سیدی افزایش  تولید برنج را نیازمند کشت دوم دانست. وی همچنین عوامل بالا رفتن قیمت برنج را بالابودن قیمت عوامل تولید برنج ،کوچک بودن قطعات اراضی کشاورزی شالیکاران مازندران و عدم امکان کشت مکانیزه عنوان کرد.


 -اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *