چهارشنبه-22مردادماه1399-مدیریت اجرایی بازار بکوجا

به نام خدا

مدیریت اجرایی بازار بکوجا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا ششمین جلسه مدیریت اجرایی بازار بکوجا به صورت ویدیویی و با حضور آقایان مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، مهندس امیرحسین مینایی مدیر اجرایی بازار بکوجا، مهندس جواد رادسعید مدیر سامانه های بکوجا، مهندس عقیل قدیم مدیر شبکه ملی-مردمی بکوجا، علی کیانی مشاور سرمایه گذاری بکوجا و خانم زهرا هاشمی مسئول تهیه فلودیاگرام فعالیت های بکوجا از ساعت 16:00 روز سه شنبه مورخ 1399/05/21برگزار شد.

همکار افتخاری بکوجا- مهندس جواد راد سعیدهمکار افتخاری بکوجا- مهندس امیر حسین مینایی

براساس این گزارش، مهندس مینایی مدیر اجرایی بازار بکوجا در ابتدای جلسه گزارش از آخرین وضعیت اجرایی فروشگاه بکوجا ارائه نمود. ایشان با اشاره به آماده بودن بستر نرم افزاری فروشگاه، از فعال شده فروشگاه بر روی آدرس جدید که در جلسه انتخاب نام تجاری به نتیجه رسیده است خبر داد و از تلاش برای معرفی این سامانه فروشگاهی به تولیدکنندگان خبر داد.

همکار افتخاری بکوجا- مهندس عقیل قدیمهمکار افتخاری بکوجا- علی کیانی

مینایی گفت که با توجه به فصل برداشت برنج، اولویت را به حمایت از کشاورزان و برنج کاران قرار داده ایم و آماده هستیم تا برنج ایشان را براساس مشخصات و قیمتی که خودشان اعلام می نمایند و به نام خودشان در سامانه عرضه نماییم. همچنین از مذاکره با عرضه عدس تولیدی توسط کشاورزان اردبیل، عسل تولیدی توسط زنبورداران خلخال و تخم مرغ محلی تولیدی در منازل روستاییان خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا با آغاز این فعالیت، انگیزه روستائیان برای تولید محصول به جهت وجود بازار فروش راحت و آسان بیشتر گردد.

در ادامه این جلسه، آقای مهندس قدیم به آمادگی برای تامین برنج از کشاورزان برای برخی آشپزخانه های کشور با برآورد نیاز تقریبی 2 تن در ماه خبر داد و مقرر شد تا پس از مشخص شدن جزئیات برنج مورد نظر ایشان، نسبت با تامین از کشاورزان اقدام گردد.

در خاتمه این جلسه، به عدم محدودیت برای حمایت از تولیدکنندگان تاکید و مقرر شد تا روش های مختلف برای معرفی سایت به تولیدکنندگان به کار گرفته شود.

-اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *