چهارشنبه-26شهریورماه1399-شبکه سازی بکوجا

به نام خدا

شبکه سازی ملی-مردمی بکوجا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، از جلسه ویدئویی سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا با آقایان عقیل قدیم، جواد رادسعید، یوسف شاه تیموری، امیرحسین مینایی و محمد مهدی پیروزان و خانم ها زهرا هاشمی و فرشته لاله با محوریت شبکه سازی ملی-مردمی بکوجا خبر داد.


سیدعلی لطفی زاده- موس بکوجا
همکار افتخاری بکوجا- یوسف شاه تیموری
همکار افتخاری بکوجا-عقیل قدیم
همکار افتخاری بکوجا-جواد رادسعید
همکار افتخاری بکوجا- مهندس امیر حسین مینایی
محمدمهدی پیروزانی
سید علی لطفی زاده
یوسف شاه تیموری
عقیل قدیم
جواد راد سعید
امیر حسین مینایی
محمد مهدی پیروزان
 

در همین راستا مهندس راد سعید بر ضرورت تهیه شرح وظایف افراد و تعیین ویژگی های افرادی که می توانند این وظایف را انجام دهند اشاره کرد.

در ادامه مدیر اجرایی بازار بکوجا به تجربیات مشابه در شبکه سازی در انتخابات ها اشاره کرد و ایشان نیز بر ضرورت تعیین شرح وظایف تاکید کرد.مینایی به هدفمند بودن حضور افتخاری افراد اشاره کرد و گفت باید ارزش یا هدفی برای جایگزین نمودن با پول و قدرت تعیین شود.

در همین راستا یوسف شاه تیموری  زمان بر بودن شبکه سازی مطرح کرد و عملکرد موفق در این زمینه را نیازمند استفاده از مشاور روان شناسی و علوم اجتماعی دانست وی با اشاره به تجربه بسیج و آستان قدس در شبکه سازی، ایجاد انگیزه در افراد برای ارائه خدمات داوطلبانه را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد حتی بسیج هم در حال حاضر امتیازاتی ارائه می دهد که جوانان در وهله اول به واسطه آن امتیازات جذب بسیج می شوند.

تیموری گفت: برای موفقیت بکوجا نیاز به حمایت مالی است که این حمایت مالی می تواند از طریق سایت های وابسطه به بکوجا مانند سرسرا تامین گردد.مشاور برندینگ بکوجا خاطر نشان کرد استفاده از ظرفیت های مختلف در معرفی بکوجا نیازی ضروری است.

مسئول شبکه سازی بکوجا گفت تمرکز انتخاب نمایندگان باید بر استفاده از افرادی باشد که آرمان های آنها مطابق با جمهوری اسلامی و در جهت خدمت به مردم باشد.

براساس این گزارش در پایان جلسه مقرر شد تا:
1-حاضرین در جلسه تا هفته آینده یک نفر را معرفی نمایند.
2- شبکه سازی ملی-مردمی بکوجا در استان اردبیل هم آغاز شود.
3-از ظرفیت معلمین و آموزش و پرورش در تشکیل شبکه ملی-مردمی بکوجا استفاده شود.

 -اخبار مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *