یکشنبه-6مهرماه 1399-شبکه ملی مردمی بکوجا-استان مازندران شهرستان بابل

به نام خدا

شبکه ملی-مردمی بکوجا-استان مازندران-شههرستان بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا (بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی)، جلسه ویدیویی شبکه سازی ملی- مردمی در استان مازندران با هدف ادامه روند معرفی نمایندگان روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان بابل در استان مازندران با حضور آقایان مهندسین سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، رضا اعزازی نماینده بکوجا در بخش مرکزی شهرستان بابل  از ساعت 11:00 روز شنبه مورخ 1399/07/05 برگزار شد.


سیدعلی لطفی زاده-محسن سلطانی- رضا اعزازی


براساس این گزارش، مهندس اعزازی برخی مشکلات و موانع را بر بر سر راه رسیدن به اهداف دانست و عنوان کرد با توجه به کوچک بودن سطح اراضی تحت مالکیت هر فرد در روستاهای این منطقه درج این میزان اطلاعات از مشخصات مالک، نوع محصول کشت شده درزمین برای نمایندگان عادی بکوجا در روستا غیرممکن خواهد بود، لذا انتخاب نماینده در روستا ها را کاری دشوار دانست و راه حل مناسب حل این مشکل را همکاری با دهداران و مهندسان کشاورزی و کارکنان دفاتر خدمات کشاورزی دانست.

براساس این گزارش، آقای مهندس لطفی زاده در پاسخ به صحبت های نماینده بخش مرکزی بابل بر اهمیت انتخاب نمایندگان هم راستا با اهداف تاکید کرد و افزود تاکید برماموریت فرهنگی-اقتصادی نمایندگان روستاها می باشد و نباید درج اطلاعات مکانی ممانعتی در انتخاب و معرفی نماینده در روستاها ایجاد نماید.

اعزازی افزود با توجه به عدم دستیابی بازدید کنندگان از سایت به اطلاعات مورد نظر خود باید تدابیری در رفع این مشکل اتخاذ گردد تا از سردرگمی بازدیدکنندگان جلو گیری شود.


در انتهای جلسه مقرر شد تا علاوه بر تلاش هرچی بیشتر بر معرفی نمایندگان روستاهای تابع این شهرستان، هماهنگی های لازم برای برگزاری جلسه با آقایان مهندسین محمدرضاعباس نژاد نماینده بکوجا در اسبوکلا و عبدالرحیم کریمی نماینده بکوجا در بخش گنج افروز انجام شود.



تقسیمات استان مازندران



لطفی زاده با توجه به عدم حضور مهندس حشمت الله سبطی در این جلسه و همچنین اشاره به مفاد مطرح  شده در جلسه مورخ 24 مرداد ماه از مهندس سلطانی خواست معرفی نمایندگان  بکوجا در بخش های بندپی غربی و لاله آباد و دهستان های تابعه بخش های بابل کنار، بندپی شرقی و گتاب را از ایشان پیگیری نمایند و بر حضور مهندس سبطی در جلسه آینده تاکید نمود.



-اخبار مرتبط:




 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *