چهارشنبه15مردادماه1399-مدیریت اجرایی بازاربکوجا

به نام خدا

مدیریت اجرایی بازار بکوجا

همکار افتخاری بکوجا-مهندس امیرحسین مینایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، از ساعت 16:00 روز سه شنبه مورخ 1399/05/14 "جلسه مدیریت اجرایی بازار بکوجا" به صورت ویدیویی و با حضور آقایان امیرحسین مینایی، علی کیانی و سید محمدمهدی لطفی زاده برگزار شد. در این جلسه ابتدا مهندس لطفی زاده مجددا از زحمات جناب آقای امیرحسین مینایی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی بکوجا تشکر و قدردانی نمود. سپس مروری بر آخرین وضعیت کارهای انجام شده در این فروشگاه انجام و ضرورت تامین کالا برای فعالیت فروشگاه مورد تاکید قرار گرفت.

همکار افتخاری بکوجا- علی کیانی

براساس این گزارش، آقای مینایی ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص سایت فروشگاهی بکوجا به عنوان بخش موقت فروشگاه تا زمان تهیه سامانه بازار بکوجا، گزارشی از اقدامات انجام شده جهت تامین کالاهای مورد نظر برای آغاز کار در فروشگاه از جمله برنج، تخم مرغ محلی، عدس و عسل ارائه نمود و با اشاره به آغاز برداشت برنج در مزارع شمال کشور، از هماهنگی های انجام شده با تعدادی از کشاورزان جهت عرضه برنج خود در فروشگاه اینترنتی بکوجا و همچنین فراهم بودن شرایط برای عرضه عدس از تولیدات مستقیم کشاورزان اردبیل و عسل از تولیدات مستقیم زنبورداران خلخال خبر داد و اظهار امیدواری نمود تا عرضه کالا در فروشگاه اینترنتی بکوجا از هفته آینده آغاز گردد.

مینایی انتخاب نام و نشان تجاری در این مرحله را بسیار مهم و تعیین کننده ارزیابی نمود و به توقف چاپ برچسب بروی بسته بندی محصولات به دلیل نامشخص بودن این دو موضوع اشاره نمود و مقرر شد تا این دو مطلب در جلسه ساعت 18:00 با موضوع برندینگ مطرح و تصمیم گیری گردد.

-اخبار مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *