شنبه-21فروردین1400-سایت بکوجا

به نام خدا

سایت بکوجا


روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا در روز پنج شنبه مورخ 1400/01/19 و با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین جواد رادسعید، علیرضا میرزایی، دکتر حسین شریفی پور، خانم ها زهرا هاشمی و فرشته لاله  در ارتباط با " سایت بکوجا" خبر داد.


سید علی لطفی زاده

علیرضا میرزایی

جواد راد سعید

دکتر حسین شریف پور

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله

سیدعلی لطفی زاده
علیرضا میرزایی
جواد راد سعید
حسین شریفی پور
فرشته لاله


بر اساس گزارش روابط عمومی بکوجا، موضوع اصلی این جلسه، بررسی آخرین وضعیت قالب جدید برای سایت بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا)  که توسط آقای مهندس میرزایی در حال طراحی و تولید می باشد بوده است.

به موجب این گزارش، آقای مهندس میرزایی از خاتمه مراحل طراحی و تولید بخش پروژه ها خبردادند. و در گزارش آخرین وضعیت قالب جدید سایت ضمن اشاره به زمان مورد نیاز چند روزه برای تست قالب سایت توسط تیم خودشان افزود در صورت نبود باگ و مشکل در بررسی ها ، نهایتا تا روز یکشنبه آمادگی خود را برای convert  اطلاعات اعلام خواهند نمود تا عملیات بارگذاری اطلاعات در سایت توسط روابط عمومی بکوجا برای انجام عملیات مذکور متوقف شود.

بر این اساس مقرر شد در زمان انتقال اطلاعات و دامنه سایت از همکاری خانم لاله برای تغییر تصاویر مورد استفاده در اطلاعات استفاده شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی بکوجا، مقرر شد جلسه آینده با توجه به بارگذاری قالب جدید سایت به بررسی نظرات و اصلاحات احتمالی حاضرین در خصوص قالب جدید سایت پرداخته شود.



اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *