چهارشنبه-اول بهمن1399-سامانه های بکوجا

به نام خدا

سامانه های بکوجا (1399/10/30)


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی(بکوجا)، تولید سامانه های بکوجا با اولویت سامانه های استعدادسنجی و مدل اقتصاد ایران از سوی آقای مهندس فرخی راد و همکاران ایشان در دست تولید است.

براساس این گزارش، در نظر است تا از سامانه استعدادسنجی در بهمن ماه سال جاری رونمایی گردد و به همین دلیل به صورت هم زمان، شبکه استعدادیابی بکوجا در استان مازندران نیز در حال شکل گیری است.


سامانه استعدادیابی


همچنین با توجه به اینکه عموم فعالیت های بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی در بستر وب انجام گردد، تصمیم به انتخاب یک گروه از دانشجویان رشته کامپیوتر- گرایش نرم افزار برای همکاری درازمدت با این مجموعه گرفته شده است.

براین اساس قرار است تا این گروه پس از انجام استعدادسنجی و مصاحبه تخصصی، برای دریافت آموزش های لازم و شروع به فعالیت به آقای مهندس فرخی راد و همکاران ایشان که کار تولید سامانه های بکوجا را مدیریت می نمایند معرفی گردند.


سامانه مدل اقتصاد


براساس همین گزارش، کار بر روی سامانه مدل اقتصاد ایران هم از سوی آقای مهندس فرخی راد در حال انجام است و قرار است تا نیمه بهمن ماه سال جاری، تعریف کلی آن انجام و کار کد نویسی آغاز گردد.


اخبار مرتبط:



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *