دوشنبه- سیزدهم مرداد 1399- سامانه های بکوجا

به نام خدا

سامانه های بکوجا


همکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس امیرحسین میناییهمکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس جواد رادسعیدهمکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس رضا فرخی رادهمکار افتخاری بکوجا- خانم مهندس فرشته لاله

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، از ساعت 19:00 روز شنبه مورخ 1399/05/11 جلسه بررسی آخرین وضعیت سامانه های بکوجا به صورت ویدیویی و با حضور آقایان مهندسین جواد رادسعید، امیرحسین مینایی و خانم ها زهرا هاشمی و مهندس فرشته لاله برگزار شد. به موجب این گزارش محور اصلی مذاکرات این جلسه، سامانه بازار و زیرساخت ارتباط وب سرویسی بین سامانه های مختلف مورد نظر بکوجا بوده است. 

در این جلسه ابتدا مهندس لطفی زاده از زحمات آقای مهندس امیرحسین مینایی در راه اندازی سامانه فروشگاه بکوجا و فعال نمودن این سامانه در روز جمعه مورخ 1399/05/10 و هم زمان با عید سعید قربان تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، در ادامه این جلسه موضوع سامانه بازار و جلسات کارشناسی برگزار شده در دفتر آقای مهندس فرخی در این ارتباط جهت بررسی ظرفیت های سامانه فروش پرپروک مطرح و اعضاء جلسه بالاتفاق موافقت خود با ظرفیت تولید سامانه بازار مورد نیاز بکوجا توسط آقای مهندس رضا فرخی راد و تیم همکار ایشان را اعلام نمودند.

همچنین موضوع استفاده موقت از سامانه فروش موجود پرپروک و زیرساخت های سخت افزاری این مجموعه از جمله سرور و بستر اینترنت و شبکه حمل و نقل آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با توجه به محدودیت زیاد این مدل همکاری، مقرر شد تا مذاکره لازم با آقای مهندس فرخی راد برای تولید سامانه بازار موردنیاز بکوجا توسط ایشان صورت پذیرد. حاضرین در جلسه همچنین از زیرساخت وب سرویسی طراحی شده توسط آقای مهندس فرخی راد و همکارانشان نیز استقبال و با عنایت به ارائه برخی سرویس های مشترک به سامانه های مختلف از جمله احراز هویت و دسترسی یکپارچه به سامانه ها توسط این زیرساخت، بر ضرورت مذاکره برای دراختیار گرفتن این زیرساخت نیز تاکید نمودند.

اخبار مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *