دوشنبه-9فروردین1399-استعدادیابی بکوجا

به نام خدا

ساز و کار اجرای استعدادیابی بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه با حضور ویدئویی مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقای مهندس رضا فرخی راد، خانم ها زهرا هاشمی، فرشته لاله و آتنا عطارنیا به صورت کنفرانس ویدئویی از ساعت 15 روز پنجشنبه 1400/01/05 با محوریت  زمان اجرای سامانه استعدادیابی بکوجا در مجموعه بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی خبر داد.





سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید

همکار بکوجا- آتنا عطارنیا


سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
آتنا عطارنیا


در ابتدای این نشست ویدئویی موسس بکوجا ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و سلامت در سال جدید، درخواست گزارش از آخرین وضعیت سامانه استعدادیابی از مهندس فرخی راد را عنوان نمود.


براساس این گزارش مهندس فرخی راد به بروز مشکلی در محاسبات و تحلیل آزمون ها اشاره نمود و افزود پس از حل این مشکل، سامانه استعدادیابی بکوجا آماده بهره برداری خواهد بود وی همچنین به عدم طراحی آزمون دیسک اشاره نمود که مقرر شد بعد از تکمیل 4 آزمون موجود، کار اجرای آزمون دیسک شروع شود. همچنین خانم لاله از ارسال تحلیل و محاسابات آزمون ها به زبان ساده برای مهندس عزیزیان طراح back end اشاره نمود و مقرر شد چند نمونه فایل انجام شده آزمون ها برای تست سامانه در اختیار مهندس عزیزیان قرار بگیرد.


براساس گزارش روابط عمومی بکوجا در این نشست مقرر شد، این سامانه موقتا از زیر ساخت پرسلاین برای فرم های آزمون استفاده کند تا پس از رفع نواقص احتمالی فرم ها نیز توسط خودمان بازنویسی شوند، همچنین مقرر شد جلسه ای برای طراحی سازو کار اجرایی واحد مشاوره و آموزش این سامانه تشکیل گردد.



اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *