شنبه-28فروردین 1399-سایت بکوجا

به نام خدا

سایت بکوجا


روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا در روز پنج شنبه مورخ 1400/01/26 و با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین جواد رادسعید، علیرضا میرزایی، دکتر حسین شریفی پور، خانم ها زهرا هاشمی و فرشته لاله  در ارتباط با " سایت بکوجا" خبر داد.


سید علی لطفی زاده

علیرضا میرزایی

جواد راد سعید

دکتر حسین شریف پور

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله
سیدعلی لطفی زاده
علیرضا میرزایی
جواد راد سعید
حسین شریفی پور
فرشته لاله


بر اساس گزارش روابط عمومی بکوجا، مهندس میرزایی از انجام مراحل تست و رفع باگ های احتمالی قالب جدید سایت توسط تیم طراحی خبرداد و افزود تنها مواردی مربوط به اصلاحات طراحی باقی مانده است که شخصا به اطلاع دکتر شریفی پور خواهند رساند تا توسط ایشان رفع شود. وی همچنین به آغاز عملیات convert اطلاعات از قالب قبلی به قالب و هاست جدید با توجه به عدم گزارش اشکال در قالب جدید توسط حاضرین در جلسه خبر داد.

بر این اساس موسس بکوجا با اشاره به امکان انجام اصلاحات طی مراحل انتقال اطلاعات و همچنین پس از انجام این فرآیند، بار دیگر از حاضرین در جلسه خواست در صورت وجود مشکل آن را گزارش نمایند تا رفع شوند.


به موجب گزارش حاضر، در این نشست ویدئویی مقرر شد تا عملیات convert اطلاعات به قالب و هاست جدید توسط مهندس میرزایی از روز شنبه مورخ 1400/1/28 آغاز شود و بر این اساس مقرر شد در زمان انجام این فرآیند اطلاعات جدیدی در سایت بارگزاری نشود که با توجه به گزارش مهندس میرزایی زمان مورد نیاز برای convert اطلاعات و تغیییر dns ها یک هفته خواهد بود.

 در انتهای این نشست ویدئویی مهندس میرزایی از ضرورت بارگذاری مجدد تصاویر در اخبار و مقالات در قالب و هاست جدید خبر داد و مقررشد دسترسی به چنل جدید سایت در اختیار خانم لاله قرار بگیرد تا ضمن آشنایی و رفع اشکالات احتمالی بارگذاری تصاویر انجام شود، همچنین مقررشد تا بنر سایت و لوگوهای مورد استفاده در سایت نهایی شود.


اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *