پنج شنبه-30 مردادماه1399-تصمیمات مهم برای فروشگاه اینترنتی بکوجا با نام سرسرا sar-sara.ir

به نام خدا

تصمیمات مهم برای فروشگاه اینترنتی بکوجا با نام سرسرا

sar-sara.ir

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، هفتمین جلسه برندینگ بکوجا به صورت ویدیویی و به طور فوق العاده با حضور آقایان مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، یوسف شاه تیموری مشاور برندسازی بکوجا، مهندس امیرحسین مینایی مدیر اجرایی بازار بکوجا، محمدصالح حجت الاسلامی مشاور رسانه ای بکوجا، آقای مهندس جواد رادسعید مدیر سامانه های بکوجا و خانم زهرا هاشمی مسئول تهیه فلودیاگرام فعالیت های بکوجا از ساعت 16:00 روز پنج شنبه مورخ 1399/05/30 برگزار شد.

همکار افتخاری بکوجا- یوسف شاه تیموری

براساس این گزارش، در این جلسه به سه موضوع چکش بصری برای بکوجا، انتخاب شعار یا میخ گفتار برای فروشگاه اینترنتی بکوجا و انتخاب نشان تجاری و چکش بصری برای فروشگاه اینترنتی بکوجا پرداخته شد.

انتخاب چکش بصری برای بکوجا

براساس این گزارش نماد پیشنهادی جناب آقای شاهتیموری برای چکش بصری بکوجا ه شکل زیر مطرح و پس از بحث و تبادل نظر، کلیات آن مورد تصویب قرار گرفت، لیکن درخصوص اضافه شدن نماد همکاری مردم هم نکاتی مطرح شد و مقرر شد تا تصمیم نهایی توسط جناب آقای شاه تیموری اتخاذ گردد.

چکش بصری بکوجا- چتر

انتخاب میخ گفتار (شعار) برای فروشگاه اینترنتی بکوجا

در ادامه جلسه نمونه شعارهای پیشنهادی دوستان برای میخ گفتار مطرح شد و آقای شاهتیموری نکات دیگری را درخصوص ویژگی های شعار یا میخ گفتار متذکر شدند و مقرر شد تا دوستان حاضر در جلسه فرازهای مورد نظر خود را برای گروه واتس اپی مربوطه ارسال نمایند و تصمیم گیری در این خصوص توسط تیم سه نفره آقایان شاه تیموری، حجت الاسلامی و مینایی صورت پذیرد.

همکار افتخاری بکوجا- مهندس امیر حسین مینایی


انتخاب نشان تجاری برای فروشگاه اینترنتی بکوجا

این گزارش می افزاید که موضوع بعدی مطرح شده در جلسه، نهایی نمودن نشان تجاری فروشگاه اینترنتی بکوجا بوده است. براساس این گزارش، نشان های مختلفی توسط آقای شاه تیموری و آقای حجت الاسلامی در جلسه ارائه و در نهایت با کلیات نشان تجاری زیر برای نشان تجاری فروشگاه اینترنتی بکوجا تحت عنوان سرسرا موافقت شد و مقرر شد تا این نشان با محوریت آقای شاه تیموری و همکاری آقای حجت الاسلامی نهایی گردد.

نشان تجاری سرسرا

انتخاب چکش بصری برای فروشگاه اینترنتی بکوجا موسوم به سرسرا

براساس این گزارش، موضوع انتخاب چکش بصری برای سامانه فروشگاهی بکوجا به نام سرسرا نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت نشان حلزون براساس طرح کلی زیر مورد تایید اهضا قرار گرفت و مقرر شد تا با نظر آقایان شاه تیموری و حجت الاسلامی نهایی گردد.

چکش بصری سرسرا-حلزون

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *