چهارشنبه-29 مردادماه 1399 -نام و نشان تجاری و شعار فروشگاه اینترنتی بکوجا

به نام خدا

نام و نشان تجاری و شعار فروشگاه اینترنتی بکوجا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، ششممین جلسه برندینگ بکوجا به صورت ویدیویی و با حضور آقایان مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، مهندس امیرحسین مینایی مدیر اجرایی بازار بکوجا، مهندس عقیل قدیم مدیر شبکه ملی-مردمی بکوجا، علی کیانی مشاور سرمایه گذاری بکوجا، آقای محمدصالح حجت الاسلامی مشاور رسانه ای بکوجا، آقای محمدمهدی پیروزان مشاور مارکتینگ بکوجا و خانم زهرا هاشمی مسئول تهیه فلودیاگرام فعالیت های بکوجا از ساعت 18:00 روز سه شنبه مورخ  1399/05/28 برگزار شد.

همکار افتخاری بکوجا- مهندس عقیل قدیمهمکار افتخاری بکوجا- علی کیانیهمکار افتخاری بکوجا- مهندس محمدمهدی پیروزانامیر حسین مینایی


براساس این گزارش، در این جلسه به سه موضوع چکش بصری برای بکوجا، انتخاب شعار یا میخ گفتار برای فروشگاه اینترنتی بکوجا و انتخاب نشان تجاری برای فروشگاه اینترنتی بکوجا پرداخته شد.

انتخاب چکش بصری برای بکوجا

براساس این گزارش نماد پیشنهادی جناب آقای شاهتیموری برای چکش بصری بکوجا از سوی مهندس لطفی زاده مطرح و حاضرین در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند، آقای کیانی بر انتزاعی بودن و رئال نبودن طرح انتخابی تاکید ولی نماد پیشنهادی را مناسب ارزیابی نمودند.

در ادامه جلسه خانم زهرا هاشمی ضمن استقبال از نماد پیشنهادی، بر ضرورت القای کار مردمی در نماد از جمله استفاده از دست های متعددی که موجب شکل گیری نماد پیشنهادی می گردد تاکید نمودند.

براساس این گزارش، آقای محمدمهدی پیروزان ضمن استقبال از مفهوم نماد پیشنهادی، پیشنهاد استفاده از طرح هایی که با ایهام بتواند ماهیت نماد پیشنهادی را القا نماید مطرح نمودند.

مهندس قدیم نماد پیشنهادی را در همپوشانی قابل قبول با اهداف بکوجا ندانستند و استفاده از پیشنهاد اولیه آقای شاهتیموری در رابطه با استفاده از نماد منطق الطیر را مناسب تر دانستند.

مهندس مینایی مدیر اجرایی بازار بکوجا، استفاده از نماد پیشنهادی در قالب تصویر از بالا را پیشنهاد نمودند و نمونه کارهایی را هم به عنوان مثال مطرح کردند.

در خاتمه تصمیم بر این شد که گروه سه نفره مرکب از آقایان شاه تیموری، مینایی و حجت الاسلامی تا روز پنجشنبه مورخ 1399/05/30 نسبت به نهایی نمودن نماد پیشنهادی اقدام نمایند.

انتخاب میخ گفتار (شعار) برای فروشگاه اینترنتی بکوجا

در ادامه جلسه نمونه شعارهای پیشنهادی دوستان برای میخ گفتار از سوی لطفی زاده مطرح شد و آقای مهندس قدیم عبارت " در فروشگاه اینترنتی بکوجا همه برنده هستند" را پیشنهاد نمودند. سپس آقای پیروزان ترکیبات مختلفی از نام انتخابی برای فروشگاه را مطرح و در مقابل خانم هاشمی تکرار نام را هرچند موجب القای مطالب مختلف بشود، مناسب ندانستند. آقای مهندس مینایی از ضرورت کوتاه بودن شعار سخن گفتند و آقای کیانی ضمن تایید پیشنهاد آقای مینایی درخصوص کوتاه بودن شعار، به شعار "بوتان، انتخابی مطمئن" به عنوان یک شعار بسیار خوب و گویا و پر محتوا اشاره نمودند. ایشان عبارت "باهم، همه" را نیز که دارای ایهام و در عین حال فراگیری عمومی می باشد پیشنهاد دادند که مورد استقبال آقای مهندس قدیم هم قرار گرفت.

در خاتمه تصمیم بر این شد که گروه سه نفره مرکب از آقایان شاهتیموری، مینایی و حجت الاسلامی تا روز پنجشنبه مورخ 1399/05/30 نسبت به نهایی نمودن شعار فروشگاه اینترنتی بکوجا اقدام نمایند.

انتخاب نشان تجاری برای فروشگاه اینترنتی بکوجا

این گزارش می افزاید که موضوع بعدی مطرح شده در جلسه، نهایی نمودن نشان تجاری فروشگاه اینترنتی بکوجا بوده است. براساس این گزارش، لطفی زاده با بیان اینکه کلیات نشان تجاری در جلسه بل تصویب و تنها نهایی نمودن شکل گرافیکی آن باقی مانده است، به زحمات آقایان شاهتیموری و حجت الاسلامی در طی هفته اخیر برای نهایی نمودن نشان تجاری و درخواست آقای شاهتیموری برای معرفی گرافیست اشاره نمود و از آقای مهندس مینایی خواست تا حتی الامکان از گرافیستی که می شناسند برای نهایی نمودن نشان تجاری استفاده نمایند.

در ادامه جلسه، اعضاء حاضر ضمن ارائه نمونه های دیگری از طرح های مرتبط با نشان تجاری انتخابی، نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

در خاتمه تصمیم بر این شد که گروه سه نفره مرکب از آقایان شاه تیموری، مینایی و حجت الاسلامی تا روز پنجشنبه مورخ 1399/05/30 نسبت به نهایی نمودن نشان تجاری فروشگاه اینترنتی بکوجا اقدام نمایند.

اخبار مرتبط:



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *