یکشنبه-29فروردین1399-استعدادیابی بکوجا

به نام خدا

ساز و کار اجرای استعدادیابی بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه با حضور ویدئویی مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا و آقایان مهندسین جواد رادسعید و رضا فرخی راد و  خانم ها زهرا هاشمی، فرشته لاله و آتنا عطارنیا به صورت کنفرانس ویدئویی از ساعت 15 روز پنجشنبه 1400/01/26 با محوریت  بررسی آخرین وضعیت استعدادیابی بکوجا در مجموعه بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی خبر داد.



سید علی لطفی زاده

جواد راد سعید

رضا فرخی راد

همکار بکوجا- آتنا عطارنیا


سیدعلی لطفی زاده
جواد راد سعید
رضا فرخی راد
آتنا عطارنیا



در ابتدای این نشست ویدئویی موسس بکوجا درخواست ارائه گزارشی از بررسی سایت استعدادیابی توسط دوستان را عنوان نمود. مهندس راد سعید موارد نیازمند اصلاح سایت را به شرح زیر عنوان نمود:

          1- تاخیر در عملکرد سایتو نمایش تحلیل آزمون

          2- عدم دریافت خروجی از تحلیل آزمون

          3- اصلاح تعداد سوال ها در کارت هر آزمون

          4- نمایش پیام برای تعامل  با کاربر در خصوص زمان نمایش تحلیل آزمون

          5- عدم نمایش پروفایل کاربری و تاریخچه آزمون های انجام شده


در تکمیل موارد مطرح شده توسط مهندس راد سعید، خانم لاله به عدم نمایش تحلیل آزمون علاقمندی شغلی و همچنین وجود مشکل در تحلیل و محاسبه آزمون هوش اشاره نمود.


موسس بکوجا با اشاره به تاخیر چند ماه پیش آمده در راه اندازی سامانه استعدادیابی از مهندس فرخی راد درخواست تسریع در روند انجام اصلاحات را مطرح نمود تا بتوانند سایت در اختیار گروه استعدادیابی بکوجا قرار داده شود. وی همچنین با اشاره موارد مطرح شده در جلسه با مهندس فرخی راد از ایشان خواست تا گزارشی از اقددامات در این خصوص ارائه نمایند.

مهندس فرخی پیرو صحبت های موسس بکوجا افزود: باید لیست ساده ای از موسسات ایجاد خواهد شد تا فایل آن در دو ماه اول در سایت قرار بگیرد در آن وضعیت هر موسسه در این سه ماه به صورت در حال بررسی نمایش داده خواهد شد، انشالله این گام تا هفته آینده در سایت قابل استفاده خواهد بود.

به موجب این گزارش مقرر شد:

          1-اصلاحات مربوط به آزمون ها تا روز شنبه اعمال شود و مراحل بارگذاری آزمون دیسک در سایت استعدادیابی آغاز شود.

          2-طراحی و چیاده سازی و نمایش پیامی که به کاربر نشان دهد مراحل بعدی فرآیند استعدادیابی بکوجا در حال طراحی و اجرا می باشد و کاربر بداند سامانه استعدادیابی لکوجا محدود به انجام آزمون نمی باشد.

          

اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *