شنبه-چهاردهم تیرماه1399-سامانه های بکوجا

به نام خدا

همکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس جواد رادسعید

1- پیرو جلسه روز پنج شنبه مورخ 1399/04/05 و جلسه روز شنبه مورخ 1399/04/07 در ارتباط با سامانه های بکوجا، در ساعت14:00 روز پ نج شنبه مورخ 1399/04/12 جلسه ویدیویی با حضور سرکار خانم هاشمی و آقایان مهندسین رادسعید، فرخی راد و سرکار خانم مهندس لاله در ارتباط با "سامانه های بکوجا" برگزار و مطالب زیر مطرح گردید:

1-1) اتوماسیون اداری

1-1-1) پیرو مصوبه جلسه مورخ 1399/03/31 مبنی بر اینکه" از ابتدای تیرماه سال 1399 مراودات با اعضاء و همکاران افتخاری بکوجا در حوزه های مخت لف کاری از طریق اتوماسیون اداری صورت پذیرد"، سرکار خانم مهندس لاله از تعریف 24 نفر از همکاران در سامانه اتوماسیون اداری خبر دادند که از این تعداد 7 نفر به شرح زیر هنوز پاسخ نامه ارسالی از سوی خانم مهندس لاله را ارسال نکرده اند که مقرر شد علت عدم ارسال پاسخ از سوی ایشان توسط خانم لاله پیگیری و در جلسه بعد اعلام گردد.

• آقای صادق صادق پور
• آقای محمدحسین فراتی زاده
• آقای آرش هاشمی
• آقای علیرضا میرزایی
• خانم مهندس غلامعلیان
• آقای علی متقی پور
• آقای ولی پور

همکار بکوجا- سرکار خانم فرشته لاله


1-1-2)پیرو مصوبه جلسه مورخ 1399/03/24 مبنی بر ضرورت آشنایی بیشتر سرکار خانم مهندس لاله با نرم افزار SQLServer ، ایشان در حال طی دوره مربوطه می باشند، لیکن استفاده مناسب از ابزارهای سامانه اتوماسیون با استفاده از این آموزش، نیازمند آموزش تکمیلی توسط شرکت آیکن می باشد که انشاءالله توسط آقای مهندس رادسعید هماهنگ خواهد شد.


همکار افتخاری بکوجا- جناب آقای مهندس رضا فرخی راد

1-2) سامانه مدل اقتصاد ایران

1-2-1) با عنایت به اظهارات جناب آقای مهندس فرخی راد، مقرر شد تا جلسه اختصاصی بررسی پیشرفت کار تولید این سامانه از ساعت 18:00 روز یکشنبه 1399/04/22 در دفتر بکوجا برگزار گردد.

1-2-2) فلودیاگرام های مربوط به مدل اقتصاد توسط سرکار خانم هاشمی به تدریج تکمیل تر و به مرور فلودیاگرام های مربوط به جزئیات بیشتری از روابط بین پارامترهای اقتصادی توسط ایشان تولید گردد خواهد شد. براساس اعلام سرکار خانم هاشمی، احتمالا فلودیاگرام های اولیه تا روز یکشنبه 1399/04/22 آماده و ارائه خواهد شد.

1-3) سامانه بازار

1-3-1) جناب آقای مهندس رادسعید گزارشی از برگزاری جلسه اختصاصی حضوری برای بررسی سامانه بازار در روز یکشنبه مورخ 1399/04/08 با حضور سرکار خانم هاشمی و جناب آقای مینایی ارائه نمودند که براساس آن مقرر شده است تا جناب آقای مهندس مینایی نسبت به ارائه پیش نیازهای سامانه بازار و فروشگاه اینترنتی بکوجا تا جلسه بعدی اقدام نمایند.

1-3-2) مقرر شد تا با توجه به اینکه شرکت بهینه ایران برای ارائه نرم افزار خود تقاضای دریافت وجه از محل تراکنش های مالی را داشته است، جناب آقای مهندس مینایی که مسئولیت مدیریت اجرایی و راه اندازی بازار بکوجا را بر عهده گرفته اند، اهتمام بیشتری به سازمان دهی عوامل اجرایی این سامانه اعم از تامین کنندگان، تولیدکنندگان، انبارداری، بسته بندی، مشتریان، شبکه حمل و نقل و سیستم دریافت و پرداخت آن داشته و برنامه زمانبندی این مراحل را در این هفته ارائه فرمایند.

1-3-3) براساس هماهنگی انجام شده از سوی جناب آقای مهندس رادسعید، جلسه هماهنگی برای تصمیم گیری نهایی در ارتباط با سامانه بازار و سیستم احراز هویت شرکت بهینه ایران در روز یکشنبه مورخ 1399/04/15 در دفتر بکوجا برگزار خواهد شد.همچنین سرکار خانم هاشمی خواسته های بکوجا از سامانه بازار شرکت بهینه ایران را تا روز یکشنبه1399/04/15 اعلام خواهند نمود.

1-3-4) سرکار خانم هاشمی برنامه زمانبندی پیشنهادی برای تولید فلودیاگرام های مربوط به سامانه بازار را که در اولویت کاری بکوجا می باشد در جلسه بعدی ارائه نمایند.

1-3-5) جناب آقای مهندس رادسعید بر ضرورت تهیه پلان اقتصادی بکوجا برای 5 سال آینده تاکید نمودند و در ارتباط با مسئول تهیه آن مذاکراتی انجام شد.


1-4) سامانه بانک اطلاعات مکانی زیرساخت های تولید

1-4-1) با توجه به اعلام نظر جناب آقای دکتر امیدی مدیرعامل محترم شرکت نوآوران فرانگار و در ارتباط با اصلاحات مورد نظر در سامانه اطلاعات مکانی به شرح زیر:

مقرر شد تا جناب آقای مهندس رادسعید، چگونگی تامین خواسته های بکوجا که توسط جناب آقای امیدی انجام آن غیرممکن اعلام شده است را تا جلسه بعدی اعلام نمایند.

1-4-2) موضوع ارسال پیامک برای مخاطبین مطرح و مقرر شد تا سرکار خانم مهندس لاله با اخذ تجربیات حاضرین در جلسه نسبت به تهیه لیست مقایسه ای قیمت و خدمات ارائه دهندگان این خدمات اقدام و نتیجه را جهت تصمیم گیری در جلسه بعدی اعلام نمایند.

1-4-3) مقرر شد تا سرکار خانم مهندس لاله که ادمین سامانه اطلاعات مکانی نیز می باشند، از جلسه بعدی گزارشی از آخرین وضعیت درج اطلاعات در این سامانه را ارائه نمایند.

1-5) سامانه تنظیم بازار

1-5-1) براساس اعلام جناب آقای مهندس رادسعید تولید سامانه تنظیم بازار توسط آقای مهندس میرزایی انجام و زمانبندی مربوطه در جلسه بعد اعلام خواهد شد.

1-5-2) با عنایت به تعدد سامانه ها و ضرورت وجود زیرساختی برای ایجاد هماهنگی بین آنها، مقرر شد تا جناب آقای مهندس رادسعید و سرکار خانم هاشمی، پیشنهاد مشخصی را برای این موضوع در جلسه آینده ارائه نمایند.

1-6) جلسات مربوط به سامانه های استعدادیابی، تنظیم بازار و سایت بکوجا به دلیل عدم امکان حضور آقای مهندس میرزایی در جلسات روزهای پنج شنبه، در روزهای شنبه هر هفته از ساعت 18:00 تا 20:00 برگزار خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *