شنبه-2اسفند 1399- سایت بکوجا

به نام خدا

سایت بکوجا


پیرو جلسه روز پنج شنبه مورخ 1399/11/23، جلسه ای در ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1399/11/30 با حضورمهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین جواد رادسعید، علیرضا میرزایی، دکتر حسین شریفی پور، خانم ها زهرا هاشمی و مهندس فرشته لاله  در ارتباط با " سایت بکوجا" به صورت ویدیویی برگزار گردید.


سید علی لطفی زاده

علیرضا میرزایی

جواد راد سعید

دکتر حسین شریف پور

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله

سیدعلی لطفی زاده
علیرضا میرزایی
جواد راد سعید
حسین شریفی پور
فرشته لاله


در ابتدای جلسه براساس گزارش مهندس میرزایی، از آخرین وضعیت تغییر قالب سایت، به بررسی کلیات قالب سایت خبرداد که براساس گزارش وی مشکلی در کلیات قالب سایت، لینک ها و اصلاحات انجام شده وجود ندارد.

مهندس لطفی زاده با اشاره به انجام اصلاحات قالب سایت توسط دکتر شریفی پور و تحویل آن به مهندس میرزایی درخواست زمان بندی تحویل قالب سایت را مطرح نمود.

مهندس میرزایی در پاسخ به درخواست موسس بکوجا، براساس تجربه خود زمان لازم برای تغییر قالب سایت را یک هفته اعلام نمود که در خصوص سایت بکوجا و با توجه به استفاده قالب آماده، نیاز به تغییر در محتواها توسط خانم لاله و همچنین مشغله های آخر سال این زمان بندی را 2 هفته اعلام نمود. بر اساس اعلام زمان بندی مهندس میرزایی پنج شنبه مورخ 1399/12/14 قالب جدید سایت تحویل و آماده استفاده خواهد بود.


به موجب این گزارش، میرزایی تغییر و اصلاح در محتواها توسط خانم لاله  را در راستای تغییر cms همزمان با تغییر قالب سایت ضروری دانست و افزود در cms جدید اشکالات و باگ های cms قبلی  و همچنین خطاهای مربوط به site map برطرف شده است.



اخبار مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *