دوشنبه-اول دی ماه1399-سامانه های بکوجا

به نام خدا

سامانه های بکوجا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، از ساعت 15:00 روزشنبه مورخ 1399/09/30 جلسه بررسی آخرین وضعیت سامانه های بکوجا به صورت ویدیویی و با حضور آقایان مهندسین سیدعلی لطفی زاده، جواد رادسعید، رضا فرخی راد، محمدمهدی لطفی زاده و خانم ها زهرا هاشمی و مهندس فرشته لاله برگزار شد. به موجب این گزارش محور اصلی مذاکرات این جلسه، UI سایت سرسرابازار، زیر سیستم های استعدادیابی و مدل اقتصاد ایران گزارش شد.


براساس گزارش حاضر، مهندس فرخی راد با اشاره به امکان استفاده از درگاه پرداخت بانک پاسارگاد از آمادگی سایت موجود برای استفاده در برنج سرا خبرداد . وی در خصوص UI  جدید سایت سرسرا بازار از آمادگی تیم خود برای انجام تغییرات تصمیم گیری شده در این جلسه بر قالب فعلی سایت خبرداد.


سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله


سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
فرشته لاله


در ادامه این گزارش محمدمهدی لطفی زاده توضیحاتی در مورد قالب پیشنهادی اولیه خود ارائه داد و افزود ابتدا این قالب اولیه بارگزاری شود تا طرح قالب نهایی آماده شود.

 موسس بکوجا به مشکل در ثبت نام و فرایند خرید محصول در سایت سرسرابازار اشاره کرد و از نقص در ثبت خرید و نهایی کردن آن خبر داد.


فرخی راد در ادامه صحبت های موسس بکوجا بروز این مشکل را به چند عامل:

1- ریست کردن دیتا بیس توسط تیم فنی طراحی

2- مشکل در بارگیری سامانه

دانست که با بررسی این عوامل و تست مجددا خرید از سایت در جلسه بررسی و نقص مشکل را به تیم فنی طراحی گزارش تا به رفع مشکل بپردازند.


زیر سیستم استعدادیابی

فرخی راد: با تیم مورد نظر برای طراحی backend  این زیرسیستم مذاکرات لازم انجام شده است و طبق بررسی های انجام شده برنامه زمان بندی اجرای این قسمت از زیرسیستم یک ماه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از حاضرین در جلسه برای معرفی افراد دارای توانمندی و دانش فنی در react و vubjs د رخواست همکاری نمود تا هم راستا با پیشبرد backend  طراحی frontend  نیز انجام شود.

 

مهندس لطفی زاده زمان راه اندازی زیرسیستم استعدادیابی را همزمان با شروع دهه فجر مناسب دانست.


زیرسیستم مدل اقتصاد ایران

براساس گزارش حاضر مقرر شد تا جلسه ای از ساعت 15 روز سه شنبه  1399/10/2 در خصوص بررسی زیرسیستم مدل اقتصاد برگزار شود.



احراز هویت یکپارچه در تمامی زیر سیستم ها

فرخی راد: با توجه به زیرساخت کنونی سامانه سرسرابازار که دارای یک میکرو سرویس مجزا برای احراز هویت می باشد ، برای داشتن یک سیستم احراز هویت یکپارچه باید یک ماژول مجزا برای تمام زیر سیستم ها طراحی شود.

مهندس لطفی زاده با اشاره به دیگر زیرسیستم های بکوجا به نقص در عدم امکان پردازش در دیتاهای سامانه سینام اشاره کرد.


زهرا هاشمی اولین گام در بررسی های انجام در طراحی زیر سیستم ها، به موضوع احراز هویت یکپارچه اشاره کرد و افزود پایه سامانه سینام براساس فراخوانی در دیگر سامانه ها می باشد که براین اساس در زیرسیستم های بکوجا با فراخوانی سامانه سینام نیاز به احراز هویت در این سامانه نخواهد بود که با موافقت مهندس رادسعید با نظرات خانم هاشمی مقرر شد تا مهندس راد سعید صحت این مورد را مجددا از آقای دکترامیدی پیگیری نمایند.


اخبار مرتبط:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *