شنبه-هشتم شهریور ماه 1399- برندسازی بکوجا

به نام خدا

برندسازی بکوجا


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، ششممین جلسه برندینگ بکوجا به صورت ویدیویی و با حضور آقایان مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، مهندس امیرحسین مینایی مدیر اجرایی بازار بکوجا، مهندس عقیل قدیم مدیر شبکه ملی-مردمی بکوجا، آقای یوسف شاه تیموری مشاور برندسازی بکوجا، مهندس جواد رادسعید ،آقای محمدمهدی پیروزان مشاور مارکتینگ بکوجا و خانم زهرا هاشمی مسئول تهیه فلودیاگرام فعالیت های بکوجا از ساعت 16:00 روز پنج شنبه مورخ  1399/06/06 برگزار شد.



همکار افتخاری بکوجا- یوسف شاه تیموری
همکار افتخاری بکوجا-جواد رادسعید
همکار افتخاری بکوجا- مهندس امیر حسین مینایی
عقیل قدیم
محمدمهدی پیروزانی 
یوسف شاه تیموری
جواد رادسعید
امیرحسین مینایی
عقیل قدیم
محمد مهدی پیروزان
 


در ابتدای جلسه یوسف شاه تیموری مشاور برندینگ بکوجا از درباره انتخاب نام طبقه برای برند سرسرا تضیحات خود رابیان کرد و انتخاب نام تولید سرا را برای منظور مناسب دانست و نظر حاضرین جلسه دررابطه با این نام با توجه به حوزه فعالیت و رسالت سرسرا که حمایت از تولید و عرضه مستقیم محصول از تولیدکننده به مصرف کننده نهایی می باشد را انتخابی هوشمندانه دانستند.


در ادامه تیموری گفت باتوجه به موضوع زمان بر بودن برند سازی بکوجا در ابتدا توسط حاضرین از سایت خرید انجام شود و نقاط ضعف و ایرادات موجود در فرایند خرید و تحویل محصول شناسایی و اعلام شود و رفع نقص شوند.



تا دعوا نشود مردم جمع نمیشوند

در ادامه جلسه و با توجه به اینکه داشتن دشمن یا رقیب در بازار سازنده می باشد و باعث پیشرفت خواهد شد مقرر شد تاموارد زیر انجام شود.

1- شنسایی دشمنان در بازار
2- حمله به دشمن برای جایگاه سازی سرسرا در ذهن مخاطبین.
3- تیم تولید محتوا روی ویژگی های فروشگاه هایی که رقیب ما هستند تولید محتوا انجام دهند.(بهترین عملکرد یافتن نقطه ضعف در نقطه قوت رقیب است)
4-حمله به دشمن نباید با برند ما انجام شود بلکه باید با استفاده از سایت خبری ما انجام شود.
5- عرضه محصولات باید به صورت تدریجی انجام شود و نه حجیم, موفقیت در دراز مدت است نه کوتاه مدت.
6- رنگ لوگو روی کیسه های برنج تعیین کننده نوع برنج باشد به طور مثال کیسه آبی برنج هاشمی و کیسه قرمز برنج طارم باشد. این موضوع در دراز مدت تاثیر به سزایی در ذهن مخاطب ایجاد خواهد کرد.

7- استفاده از نقطه ضعف فروشگاه های موجود که مستقیما از تولیدکننده تامین کالا نمیکنند وبه همین جهت تخفیفات آنچنانی میدهند در صورتی که هزینه های گزافی برای تبلیغات خود انجام میدهند. در حالیکه ما مستقیما از تولید کننده تامین کالا میکنیم و با قیمت و کیفیت مناسب عرضه میکنیم.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *