یکشنبه- 10اسفند1399- سامانه استعدادیابی بکوجا

به نام خدا

استعدادیابی بکوجا

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه ویدیویی با حضورآقایان مهندسین سیدعلی لطفی زاده، رضا فرخی راد،  فرشته لاله و آتنا عطارنیا به صورت حضوری از ساعت 13 روز پنجشنبه 1399/12/07 با محوریت سامانه استعدایابی بکوجا  خبرداد.



سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید

همکار بکوجا- آتنا عطارنیا


سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
آتنا عطارنیا



موسس بکوجا ضمن اشاره به تاخیر به وجود آمده در راه اندازی سامانه استعدادیابی بکوجا، درخواست ارائه گزارش از آخرین وضعیت سامانه مذکور را عنوان نمودند.

 

براساس این گزارش مهندس فرخی راد با اشاره به روند آهسته طراحی FRONT-END  سامانه بکوجا با توجه به کم تجربه بودن آقای محمد حسین هاشمی سهی افزود انشالله تا پایان وقت امروز به طراحی لیست آزمون ها، پروفایل کاربری، log in شدن به سامانه و  مشاهده تاریخچه آزمون های انجام خواهد شد.

 

وی همچنین از برقراری اتصال BACK-END  به FRONT-END  در صورت انجام موارد مذکور در هفته آینده خبرداد.

 

به موجب این گزارش خانم لاله در ادامه صحبت های مهندس فرخی و اشاره وی به فراخوانی پرسلاین در سامانه استعدادیابی بکوجا به بارگذاری آزمون های استعدادیابی بکوجا به جز آزمون DISC   خبرداد که براین اساس مقرر شد

  1. نحوه بارگذاری آزمون دیسک در پرسلاین توسط خانم لاله برری شود.
  2. آزمون های بارگذاری شده در پرسلاین از نظر چیدمان پرسش و پاسخ ها،املا کلمات و نمره گذاری صحیح توسط خانم عطارنیا بررسی شود.
  3. همچنین مقررشد در هفته آینده آزمون تستی برای مهندس فرخی راد ارسال شود.

 

بر اساس روابط بکوجا؛ در این نشست نحوه نمره گذاری و تحلیل آزمون دیسک توسط خانم لاله به حاضرین در جلسه ارائه شد که بر اساس آن مقرر شد فایل های موجود از آزمون دیسک برای مهندس فرخی راد ارسال شود.

 

در پایان این نشست مقرر بکوجا تا پایان روز شنبه 1399/12/09 طراحی FRONT-END   و تا روز پنج شنبه 1399/12/14 طراحی BACK-END  و اتصال آن به FRONT-END  و پرسلاین برقرار و سامانه استعدادیابی قابل استفاده شود.



اخبار مرتبط:



  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *