شنبه-14فروردین1400-سایت بکوجا

به نام خدا

سایت بکوجا


روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا در روز پنج شنبه مورخ 1400/01/12 و با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین جواد رادسعید، علیرضا میرزایی، دکتر حسین شریفی پور، خانم ها زهرا هاشمی و فرشته لاله  در ارتباط با " سایت بکوجا" خبر داد.


سید علی لطفی زاده

علیرضا میرزایی

جواد راد سعید

دکتر حسین شریف پور

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله
سیدعلی لطفی زاده
علیرضا میرزایی
جواد راد سعید
حسین شریفی پور
فرشته لاله


بر اساس گزارش روابط عمومی بکوجا، موضوع اصلی این جلسه، بررسی آخرین وضعیت قالب جدید برای سایت بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا)  که توسط آقای مهندس میرزایی در حال طراحی و تولید می باشد بوده است.

به موجب این گزارش، آقای مهندس میرزایی از خاتمه مراحل طراحی و تولید قالب جدید خبر دادند و تنها بخش باقیمانده را بخش پروژه ها عنوان نمودند. ایشان با اشاره به تفاوت هایی که در بخش پروژه ها در قالب جدید نسبت به قالب جدید ایجاد شده است، اظهار امیدواری نمودند که این قسمت از سایت جدید نیز تا پایان هفته آینده نهایی و امکان تحویل سایت جدید فراهم آید.

آقای مهندس میرزایی به زمان لازم برای انتقال اطلاعات موجود بر روی سایت فعلی به سایت جدید نیز اشاره نمودند و گفتند که برای این کار زمانی حدودا سه روزه مورد نیاز خواهد بود.

ایشان به ضرورت همکاری خانم مهندس لاله در انتقال اطلاعات به سایت جدید به منظور تبدیل نمودن عکس ها به اندازه موردنیاز در سایت جدید خبر داد و مقرر شد تا حداکثر همکاری در این ارتباط صورت پذیرد.

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا موضوع دیگر مطرح شده در این جلسه را خاتمه اعتبار گواهینامه امنیت SSL سایت موجود و پیام خطای صادره از سوی google در زمان ورود به سایت عنوان نمود. خانم مهندس لاله در تشریح علت بروز این مشکل به پیشنهاد آقای مهندس میرزایی برای انتقال سایت از هاستینگ موجود به هاستینگ دیگری که امکانات بیشتری در اختیار قرار می دهد اشاره نمودند و تاخیر در تمدید گواهینامه امنیت سایت فعلی را پیش بینی انتقال به هاستینگ جدید در نیمه اول فروردین 1400 عنوان نمودند.

براساس این گزارش پس از بحث و بررسی در این ارتباط تصمیم بر این شد که گواهینامه امنیت برای سایت موجود و برای حذاقل زمان ممکن تمدید و استفاده از قالب جدید برای سایت بکوجا منوط به بررسی کامل و رفع ایرادات آن گردد. بر این اساس مقرر شد لینک دامنه تست توسط خانم لاله برای افراد حاضر در جلسه و دیگر افراد صاحب نظر به تشخیص اعضای جلسه ارسال شود تا نواقص احتمالی مشخص و برطرف شود.


مهندس میرزایی همچنین به اصلاحات در فونت و جزئیات با همکاری دکتر شریفی اشاره نمود و مقرر شد شخصا اصلاحات را برای دکتر شریفی ارسال نمایند تا نواقص رفع گردد.


اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *