دوشنبه-15دی ماه 1399-سامانه های بکوجا


به نام خدا

سامانه های بکوجا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، از ساعت 16 روزیکشنبه مورخ 1399/10/14 جلسه بررسی آخرین وضعیت سامانه های بکوجا به صورت حضوری و در دفتر بکوجا و با حضور آقایان مهندسین سیدعلی لطفی زاده، جواد رادسعید، رضا فرخی راد،دکتر ابراهیم امیدی، محمدمهدی لطفی زاده و خانم ها زهرا هاشمی و مهندس فرشته لاله برگزار شد. به موجب این گزارش محور اصلی مذاکرات این جلسه، نحوه احرازهویت، سامانه اطلاعات مکانی gis، زیر سیستم های استعدادیابی و مدل اقتصاد ایران گزارش شد.


سامانه مدل اقتصاد ایران


براساس این گزارش در ابتدای جلسه موسس بکوجا ضمن توضیحاتی در خصوص کلیات ضرورت راه اندازی سامانه مدل اقتصاد ایران مجددا به لزوم شتاب در راه اندازی این سامانه ها اشاره کرد. در این خصوص مقرر شد تا مهندس رضا فرخی راد شخصا به طراحی و راه اندازی این سامانه اقدام نمایند.



سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
ابراهیم امیدی

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله

سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
ابراهیم امیدی
فرشته لاله





سامانه  استعدادیابی

با توجه به شروع فعالیت طراحی سامانه استعدادیابی بکوجا و با هماهنگی های مهندس فرخی راد مقرر شد تا اشتراک از پرسلاین موقتا برای مدت 2 ماه تهیه شود تا تیم برنامه نویس این سامانه بتوانند به پیشبرد اهداف این مجموعه اقدام نمایند.



احراز هویت یکپارچه در تمامی زیر سیستم ها

احراز هویت و نحوه ساماندهی و اطلاع رسانی مخاطبین سامانه سینام با دیگر سامانه های این مجموعه در این جلسه با حضور دکتر امیدی مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

دکتر امیدی سامانه سینام را بر پایه ارائه وب سرویس gis به سامانه های دیگر دانست و افزود این سامانه با ارائه دادن یک صفحه iframe  در اختیار سامانه های سرویس دهنده به نمایش و یا ویرایش در دیتاهای سامانه سینام می پردازد.

مهندس فرخی راد با ارائه توضیحاتی در خصوص وب سرویس ها و انواع ارتباط سیستم ها با یکدیگر و با توجه به توضیحات ارائه شده توسط دکتر امیدی در رابطه با قابلیت های سامانه سینام امکان یکپارچه سازی دیگر سامانه ها را با سامانه سینام ممکن دانست. 


براساس گزارش حاضر، در پایان این جلسه موسس بکوجا با در نظر گرفتن مشکل در انتخاب افراد متخصص در حوزه برنامه نویسی، آموزش افراد مستعد و با استعداد در حوزه برنامه نویسی برای مدت 6 ماه و همچنین به کارگیری این افراد در بکوجا را پیشنهاد نمود.




اخبار مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *