یکشنبه-22فروردین1399-استعدادیابی بکوجا

به نام خدا

ساز و کار اجرای استعدادیابی بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه با حضور ویدئویی مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا و آقایان مهندسین جواد رادسعید و رضا فرخی راد و  خانم ها زهرا هاشمی، فرشته لاله و آتنا عطارنیا به صورت کنفرانس ویدئویی از ساعت 15 روز پنجشنبه 1400/01/19 با محوریت  بررسی آخرین وضعیت استعدادیابی بکوجا در مجموعه بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی خبر داد.



سید علی لطفی زاده

جواد راد سعید

رضا فرخی راد

همکار بکوجا- آتنا عطارنیا


سیدعلی لطفی زاده
جواد راد سعید
رضا فرخی راد
آتنا عطارنیا



در ابتدای این نشست ویدئویی موسس بکوجا ضمن اشاره به قرار گرفتن دسترسی ابتدایی به سایت استعدادیابی توسط طراح در اختیار خانم لاله و بروز خطا در نمایش تحلیل و نتیجه آزمون و یکسان بودن جواب ها در هر بار تکرار آزمون از مهندس فرخی راد درخواست گزارش از آخرین وضعیت و دلیل بروز این خطاها را مطرح نمود.


مهندس فرخی راد به عدم هماهنگی در سوالات بارگذاری شده در پرسلاین و فایل اکسل مورد استفاده برنامه نویس اشاره نمود و افزود با توجه به روند کامل و صحیح تحلیل آزمون ها، با رفع مشکل نا هماهنگی در متن و ترتیب سوالات در سوالات ، انشالله مشکل در تحلیل آزمون و خروجی آن رفع خواهد شد.

در ادامه صحبت های مهندس فرخی راد، خانم لاله با اشاره به جابه جایی ترتیب تنها 2 سوال و وجود چند غلط املایی محدود، این تحلیل ثابت برای هر بار تکرار ازمون ها را غیر منطقی دانست.


به گزارش روابط عمومی بکوجا، فرخی راد در پاسخ به اعلام زمان پیاده سازی تولید فرم توسط سایت استعدادیابی و رفع وابستگی به پرسلاین گفت: پس از رفع اشکالات موجود در تحلیل آزمون ها انشالله اقدامات لازم در جهت رفع این وابستگی شروع خواهد شد.


به موجب گزارش حاضر مقرر شد تحلیل آزمون دیسک توسط خانم لاله در اختیار تیم طراحی سایت قرار بگیرد، همچنین مقرر شد جلسه ای با حضور موسس بکوجا و مهندس فرخی راد در روز جمعه مورخ 1400/01/20 ساعت 15 در دفتر بکوجا برگزار گردد.


اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *