پنجشنبه-11شهریور1400-چهارمین جلسه هماهنگی با هلال احمر

به نام خدا

چهارمین جلسه هماهنگی با هلال احمر 

روابط عمومی و امور بین لملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری چهارمین جلسه هماهنگی میان سازمان جوانان هلال با بکوجا خبر داد.

براساس این گزارش در این جلسه که به صورت تصویری و از ساعت 22:00 روز سه شنبه 1400/06/09 برگزار شد، افراد زیر حضور داشتند:

  1. سید علی لطفی زاده موسس بکوجا
  2. کبری محمدی نماینده تام الاختیار رییس سازمان جوانان هلال احمر
  3. محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران
  4. عیدمحمد فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان
  5. سید حشمت الله سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بایبل
  6. لیلی احمدی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران
  7. سیده صغری خراسانی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان


موسس بکوجا- سیدعلی لطفی زاده
محسن سلطانی
عید محمد فاروقی
سیدعلی لطفی زاده محسن سلطانیعید محمد فاروقی

  

به موجب این گزارش در این جلسه خانم احمدی معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران از دریافت نامه سازمان جوانان برای همکاری رسمی در این طرح و رفع موانع اداری خبر داد و گفت: برای ساعت 11:30 فردا چهارشنبه 1400/06/10 مراسمی به منظور معارفه نماینده هلال احمر در روستای گرجی آباد از توابع شهرستان بابل با حضور نمایندگان شورای روستا و دهیار روستا و نیز رییس هلال احمر شهرستان بابل برگزار خواهد شد.

کبری محمدی
سیده صغری خراسانی
لیلی احمدی
کبری محمدیسیده صغری خراسانیلیلی احمدی


در نظر است تا این نماینده آموزش های لازم را از بعد اهداف اقتصادی از مجموعه بکوجا دریافت نماید و چگونگی اقدامات اجتماع محور برای توجیه کشاورزان درخصوص بهبود بهره‌وری و افزایش کمی و کیفی تولید با بکارگیری دانش و فناوری را از هلال احمر دریافت و به کشاورزان روستای گرجی آباد منتقل نماید.

میزان توفیق ایشان در ترغیب کشاورزان به استفاده از دانش و فناوری بیانگر میزان موفقیت مدل انتخاب شده خواهد بود و متناسب با نتایج به دست آمده، تصحیحات لازم در حوزه آموزش صورت خواهد گرفت و پس از دستیابی به نتیجه مطلوب، این روش در قالب دستورالعمل کشوری از طریق بکوجا و جمعیت هلال احمر به واحدهای زیرمجموعه در کشور ابلاغ و به عنوان روش جاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه خانم خراسانی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان نیز از تلاش خود برای انتخاب نماینده ای در یکی از روستاهای دارای مزارع تولید دانه های روغنی خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا نماینده منتخب این استان نیز تا جلسه بعد با هماهنگی آقای مهندس فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان معرفی و متناسب با روش ذکر شده برای استان مازندران تحت آموزش قرار گرفته و سپس مشغول به کار شود.

 

اخبار مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *