شنبه- بیست و یکم تیرماه 1399- سامانه های بکوجا

به نام خدا

1- پیرو جلسه روز پنج شنبه مورخ 1399/04/12 و جلسه روز شنبه مورخ 1399/04/14 در ارتباط با سامانه های بکوجا، در ساعت14:00 روز پنج شنبه مورخ 1399/04/19 جلسه ویدیویی با حضور سرکار خانم هاشمی و آقای مهندس رادسعید و سرکار خانم مهندس لاله در ارتباط با "سامانه های بکوجا" برگزار و مطالب زیر مطرح گردید:

همکار افتخاری بکوجا- سرکار خانم فرشته لاله
1-1) اتوماسیون اداری

1-1-1) پیرو مصوبه جلسه مورخ 1399/03/29مبنی  بر اینکه از "ابتدای تیرماه سال 1399 مراودات با اعضاء و همکاران افتخاری بکوجا در حوزه های مختلف کاری از طریق اتوماسیون اداری صورت پذیرد"، سرکار خانم مهندس لاله از تعریف 24 نفر از همکاران در سامانه اتوماسیون اداری خبر دادند که از این تعداد 4 نفر به شرح زیر هنوز پاسخ نامه ارسالی از سوی خانم مهندس لاله را ارسال نکرده اند که مقرر شد علت عدم ارسال پاسخ از سوی ایشان توسط خانم لاله پیگیری و در جلسه بعد اعلام گردد.

• آقای محمدحسین فراتی زاده
• آقای آرش هاشمی
• آقای علیرضا میرزایی
• آقای ولی پور

1-1-2) پیرو مصوبه جلسه مورخ1399/03/24 مبنی بر  ضرورت آشنایی بیشتر سرکار خانم مهندس لاله با نرم افزار SQLServer ، دوره مربوطه توسط ایشان گذرانده شد، لیکن استفاده مناسب از ابزارهای سامانه اتوماسیون با استفاده از این آموزش، نیازمند آموزش تکمیلی توسط شرکت آیکن می باشد که مقرر شد جناب آقای مهندس رادسعید هماهنگی لازم را در این زمینه به عمل آورند.

1-2) سامانه مدل اقتصاد ایران

1-2-1) با عنایت به توافقات جلسه مورخ 1399/04/12، مقر ر است تا جلسه اختصاصی بررسی پیشرفت کار تولید این سامانه از ساعت 18:00 روز یکشنبه 1399/04/22 در دفتر بکوجا با حضور جناب آقای مهندس فرخی راد، جناب آقای سید امین توکلانی و سرکار خانم هاشمی برگزار گردد.

1-2-2) فلودیاگرام های مربوط به مدل اقتصاد توسط سرکار خانم هاشمی به تدریج تکمیل تر و به مرور فلودیاگرام های مربوط به جزئیات بیشتری از روابط بین پارامترهای اقتصادی توسط ایشان تولید گردد خواهد شد. براساس اعلام سرکار خانم هاشمی، احتمالا فلودیاگرام های اولیه تا روز یکشنبه 1399/04/22 آماده و ارائه خواهد شد.

1-3) سامانه بازار

1-3-1) با توجه به توافقات جلسه سه شنبه مورخ 1399/04/17 مبنی بر راه اندازی سامانه بازار مورد استفاده در سایت برگچه برای فروشگاه بکو جا و تامین هاست مورد نظر از سوی سرکار خانم لاله، زمینه برای نصب و راه اندازی این فروشگاه فراهم شده است.

1-3-2) درخصوص نشان تجاری فروشگاه بکوجا از راهنمایی های جناب آقای تیموری استفاده گردد.

1-3-3) برای استفاده از سامانه بازار دراختیار پرپروک، مذاکراتی توسط جناب آقای مینایی با جناب آقای مهندس فرخی صورت پذیرد.

1-3-4) سرکار خانم هاشمی برنامه زمانبندی پیشنهادی برای تولید فلودیاگرام های مربوط به سامانه بازار را که در اولویت کاری بکوجا می باشد در جلسه بعدی ارائه نمایند.

1-3-5) جناب آقای مهندس رادسعید نسبت به تهیه پلان اقتصادی بکوجا برای 5 سال آینده تاکید اقدام لازم را به عمل آورند.

1-4) سامانه بانک اطلاعات مکانی زیرساخت های تولید

1-4-1) با توجه به اعلام نظر جناب آقای دکتر امیدی مدیرعامل محترم شرکت نوآوران فرانگار و در ارتباط با اصلاحات مورد نظر در سامانه اطلاعات مکانی به شرح زیر:

اصلاحات سینام

مقرر شد تا جناب آقای مهندس رادسعید، چگونگی تامین خواسته های بکوجا که توسط جناب آقای امیدی انجام آن غیرممکن اعلام شده است را تا جلسه بعدی اعلام نمایند.

1-4-2) موضوع ارسال پیامک برای مخاطبین مطرح و مقرر شد تا سرکار خانم مهندس لاله با اخذ تجربیات حاضرین در جلسه نسبت به تهیه لیست مقایسه ای قیمت و خدمات ارائه دهندگان این خدمات اقدام و نتیجه را جهت تصمیم گیری در جلسه بعدی اعلام نمایند.

1-4-3) مقرر شد تا سرکار خانم مهندس لاله که ادمین سامانه اطلاعات مکانی نیز می باشند، از جلسه بعدی گزارشی از آخرین وضعیت درج اطلاعات در این سامانه را ارائه نمایند.

همکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس جواد رادسعید
1-5) سامانه تنظیم بازار

1-5-1) براساس اعلام جناب آقای مهندس رادسعید تولید سامانه تنظیم بازار توسط آقای مهندس میرزایی انجام و زمانبندی مربوطه در جلسه بعد اعلام خواهد شد.

1-5-2) با عنایت به تعدد سامانه ها و ضرورت وجود زیرساختی برای ایجاد هماهنگی بین آنها، مقرر شد تا جناب آقای مهندس رادسعید و سرکار خانم هاشمی، پیشنهاد مشخصی را برای این موضوع در جلسه آینده ارائه نمایند.

1-6) جلسات مربوط به سامانه های استعدادیابی، تنظیم بازار و سایت bekooja.com به دلیل عدم امکان حضور آقای مهندس میرزایی در جلسات روزهای پنج  شنبه، در روزهای شنبه هر هفته از ساعت 18:00 تا 20:00 برگزار خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *