جمعه- 19دی 1399- اخبار سایت

به نام خدا

سایت بکوجا


1- پیرو جلسه روز پنج شنبه مورخ 1399/10/18، جلسه ای در ساعت 17:00 همان روز  با حضورمهندس سیدعلی لطفی زاده، آقایان مهندسین جواد رادسعید، محمدمهدی لطفی زاده و خانم مهندس فرشته لاله  در ارتباط با سایت بکوجا" به صورت ویدئویی برگزار و مطالب زیر مطرح گردید:


سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله


سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
فرشته لاله



براساس این گزارش مهندس رادسعید براساس مطالب مطرح شده در جلسه قبل دلیل درخواست ایرادات وارد شده در طرح قالب جدید سایت را جلوگیری از ایجاد اختلاف نظرات و همچنین کاهش بار کاری برای ایجاد این تغییرات و همچنین جلوگیری از تغییرات پیاپی در قالب سایت دانست 

وی همچنین افزود در قالب فعلی سایت مشکلات و نواقصی وجود دارد که مقرر شد در حین تغییر قالب به رفع این نواقص پرداخته شود.


براساس این گزارش مهندس رادسعید دلیل اصلی این نشست را استفاده از نقطه نظرات مهندس فرخی راد دانست تا پس از دریافت نقطه نظرات دیگر دوستان به جمع بندی نهایی در خصوص این موضوع پرداخته شود.


 مهندس فرخی راد قالب جدید را به صورت کلی مناسب تر از قالب فعلی سایت دانست و مواردی برای اصلاح در قالب جدید عنوان کرد که موارد مطرح شده توسط وی به شرح زیر می باشد:


          1- در نمایش صفحه اصلی قالب جدید سایت در حالت موبایل، آیکون منو و جستجو در ابتدای بارگذاری صفحه بر روی هم منطبق شده اند که با کوچکترین اسکرول صفحه به صورت صحیح نمایش داده می شود.

         2- برای صفحات گالری و ویدئو ها بهتر است یک صفحه دیگر طراحی شود، و این طراحی صفحه طی انجام تغییر قالب طراحی و به قالب جدید اضافه شود تا در روند پیشرفت کار خللی ایجاد نشود.

         3- طراحی تصاویر با کیفیت و مناسب برای قسمت های مختلف سایت.

         4- در مورد صفحه جستجو نیاز به طراحی صفحه جدید نیست. 

         5-  cms مورد استفاده در قالب جدید تغییر سایز در تصاویر ایجاد نکند و تصاویر را به همان صورت نمایش دهد حتی اکر به نحوی باشد که تصویر به صورت ناقص نمایش داده شود.


موسس بکوجا، ضمن اشاره به عدم وجود مشکل به کار در قالب فعلی سایت، با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری 1400 ایران  لزوم افزودن بخش نظر سنجی به سایت را بیش از تغییر قالب سایت دانست.


براساس گزارش حاضر لزوم استفاده از یک طراح برای همکاری مطرح شد که در خصوص این موضوع مقرر شد تا با پیگیری های محمدمهدی لطفی زاده و توسط آقای صدرا رمضان علی و همزمان با تغییر قالب سایت عکس های مناسب برای استفاده در بخش های مختلف سایت تا تاریخ  دوم بهمن ماه (1399/11/02) آماده شوند.


در پایان جلسه مقررشد تا نقطه نظرات دیگردوستان هم دریافت شود و براین اساس به صورت نهایی جمع بندی شود.


اخبار مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *