شنبه-8آبان1400-سایت بکوجا

به نام خدا

سایت بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا از ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1400/08/06 و با حضورمهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا و آقایان مهندسین جواد رادسعید و حسین شریفی پورو علیرضا میرزایی و خانم فرشته لاله در ارتباط با " سایت بکوجا" خبر داد.



سید علی لطفی زاده
جواد راد سعید
حسین شریفی پور
همکار بکوجا- علیرضا میرزایی

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله


سیدعلی لطفی زاده
جواد راد سعیدحسین شریفی پورعلیرضا میرزاییفرشته لاله

به گزارش روابط عمومی بکوجا در ابتدای این نشست ویدیویی مهندس رادسعید از بهبود رنک الکسای سایت بکوجا پس از اقدامات انجام شده خبرداد.

براساس این گزارش مهندس میرزایی از عدم امکان تغییر در نمایش ویدئوها به دلیل نیاز به تغییر در ماژول فعلی درحال حاضر خبر داد و عدم نمایش ویدئو در صفحه اصلی تا اعمال تغییرات در ماژول آن را مطرح نمود که با استقبال مهندس شرسفس پور مقرر شد نمایش ویدئو در صفحه اصلی به صورت آزمایشی حذف شود.

مهندس رادسعید ضمن اشاره به روند رو به بهبود رنک الکسا از رفع احتمالی مشکل بوجود آورنده سیر نزولی جایگاه سایت در الکسا خبر داد.

موسس بکوجا از وجود مشکلات دیگر در سرعت سایت بکوجا و وضعیت سئو سایت خبر داد و افزود با توجه به رصد روزانه روند تغییر رنک الکسا سرعت بهبود رنک سایت بکوجا با توجه به سرعت نزول رنک بسیار ناچیز عنوان نمود وی همچنین شرایط سایت در gtmetrix نیز غیرقابل قبول دانست.

مهندس رادسعید در پاسخ به موسس بکوجا در خصوص وجود مشکلات احتمالی دیگر در کند بودن روند بهبود سایت به زمان بر بودن بهبود رنک پس از انجام اصلاحات اشاره نمود . 

به گزارش روابط عمومی بکوجا مقرر شد موارد زیر توسط مهندس میرزایی انجام شود:

  1. نمایش تصاویر در گالری و صفحه اصلی 
  2. اصلاح نمایش نظرات در مقالات
  3. اصلاح بخش اشتراک گذاری مطالب 


اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *