شنبه -20شهریور1400-سایت بکوجا.

به نام خدا

سایت بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا از ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1400/06/18 و با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین جواد رادسعید و حسین شریفی پور و خانم فرشته لاله در ارتباط با " سایت بکوجا" خبر داد.


موسس بکوجا - سیدعلی لطفی زاده
جواد راد سعید
سیدعلی لطفی زاده جواد راد سعید 
حسین شریفی پور

بررسی دلیل ادامه روند کاهشی رنک الکسا

در ابتدای این نشست ویدیویی که با عدم حضور مهندس میرزایی و خانم هاشمی برگزار شد موسس بکوجا باردیگربه روند نزولی جایگاه سایت بکوجا در رنک الکسا اشاره نمود و مجددا درخواست بررسی فنی و یافتن مشکل اصلی این شرایط را مطرح نمود.

مهندس شریفی پور مشاور سئو بکوجا در پاسخ به نگرانی مهندس لطفی زاده مجددا بر تاثیر بازدید بر رنک الکسا تاکید نمود. وی همچنین به تاثیر فیلترینگ و وجود تگ الکسا بر وضعیت رنک اشاره نمود و با بررسی روند قابل قبول رتبه برخی از سایت های پربازدید در رنک الکسا، تنها راه حل بهبود جایگاه سایت بکوجا در الکسا را افزایش بازدید دانست.

براساس این گزارش و با توجه به نظر موافق مهندس رادسعید و در نهایت موافقت موسس بکوجا، مقرر شد تا از ابزار افزایش بازدید از سایت بکوجا تا جلسه آینده استفاده شود تا تاثیر بازدید در رتبه الکسا مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین مقرر شد مهندس شریفی پور بررسی مجددی از شرایط سایت انجام دهند و گزارش نهایی خود را برای ارسال به مهندس میرزایی برای خانم لاله ارسال نمایند اصلاحات مورد نظر تا جلسه آینده انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *