شنبه-6آذر1400-سایت بکوجا.

به نام خدا

سایت بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا از ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1400/09/04 و با حضورمهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا و آقایان مهندسین جواد رادسعید، حسین شریفی پور و علیرضا میرزایی و خانم فرشته لاله در ارتباط با " سایت بکوجا" خبر داد.



سید علی لطفی زاده
جواد راد سعید
حسین شریفی پور
همکار بکوجا- علیرضا میرزایی

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله

سیدعلی لطفی زاده
جواد راد سعیدحسین شریفی پورعلیرضا میرزاییفرشته لاله

در ابتدای این نشست ویدئویی مهندس میرزایی از اعمال تغییرات گزارش شده خبر داد و در خصوص ایجاد فواصل خالی در مطالب سایت افزود این مورد را باید بررسی نمایند.

روابط عمومی بکوجا از اتخاذ تصمیماتی در مورد نمایش ویدئو ها در صفحه اصلی سایت خبر داد بر این اساس مقرر شد ویدئو ها با عنوان حرف حساب در صفحه اصلی به صورت تصویری نمایش داده شود و به صفحه ویدئو ها لینک شوند.

موسس لطفی زاده ضمن اشاره به تخصصی بودن مطالب سایت با توجه به فعالیت های این مجموعه به دارا بودن مخاطبین خاص اشاره نمود. وی همچنین به افزایش دست کم دوبرابری بازدید کنندگان از زمان تعویض قالب سایت به کاهش رتبه سایت بکوجا در سایت الکسا اشاره نمود.

مهندس شریفی پور در پاسخ به این نگرانی موسس بکوجا به احتمال عدم دسترسی انالیزگرها به محتوای سایت های ایرانی با توجه به شرایط پیش آمده در خصوصی اینترنت داخلی اشاره نمود. 

بر اساس گزارش روابط عمومی بکوجا مقرر شد موارد زیر نیز انجام شود.

  • مقادیر alt تصاویر اخبار بر اساس نام دو تا سه نفر از حاضرین در تصاویر توسط خانم لاله بارگذاری شود.
  • مقادیر bread crumbs ها توسط مهندس میرزایی اصلاح شود.
  • امکان نمایش نظرات در مقالات ایجاد شود.
  • امکان نمایش جزییات درخواست های همکاری ایجاد شود.


اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *