دوشنبه-30خرداد1401-برگزاری دهمین جلسه هماهنگی برای ارائه خدمات استعدادسنجی به مردم استان کرمان.

به نام خدا

برگزاری دهمین جلسه هماهنگی برای ارائه خدمات استعدادسنجی به مردم استان کرمان

دوشنبه 1401/03/30

روابط عمومی و امور بین‌الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری دهمین جلسه‌ هماهنگی برای ارائه خدمات استعدادسنجی به مردم استان کرمان از ساعت 15:30 روز دوشنبه 1401/03/30 خبر داد.

به موجب این گزارش، این جلسه، به صورت مجازی و با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده، موسس بکوجا، مهندس غلامحسین رضایی از دفتر مرکزی بکوجا، زهرا کوشان نماینده استعدادسنجی بکوجا در  استان کرمان و امیرعلی شیخ‌الاسلام‌زاده از همکاران دفتر مرکزی بکوجا برگزار گردید.


سیدعلی لطفی زاده- موسس بکوجا
غلامحسین رضایی- همکار افتخاری بکوجا
زهرا کوشان- همکار افتخاری بکوجا
سیدامیرعلی شیخ الاسلام زاده- همکار بکوجا
سیدعلی لطفی زاده
غلامحسین رضاییزهرا کوشانسیدامیرعلی شیخ الاسلام زاده
 

 در ابتدای این جلسه، مهندس لطفی زاده به معرفی مهندس امیرعلی شیخ الاسلام زاده که در نظر است تا در حوزه روابط عمومی به بکوجا کمک نماید پرداخت و از تصمیم بکوجا برای معرفی نامبرده به عنوان نماینده بکوجا در اجرای تفاهم نامه همکاری با شهرداری منطقه19 تهران در ارتباط با استعدادسنجی از مردم این منطقه سخن گفت.

لطفی زاده با اشاره به پایان تحصیلات شیخ الاسلام زاده در مقطع کارشناسی مهندسی عمران در دانشگاه شهید بهشتی و رتبه بسیار خوب وی در آزمون کارشناسی ارشد، اظهار امیدواری کرد که نامبرده در یکی از دانشگاه های معتبر کشور در یکی از گرایش های رشته مهندسی عمران پذیرفته و مشغول به تحصیل شود. لطفی زاده گفت: شیخ الاسلام زاده از شخصیت منضبط و پیگیر و با اخلاق و خانواده ای فرهیخته به مجموعه بکوجا ملحق شده و در طول دوران تحصیل در دوره کارشناسی فعالیت های دانشجویی مختلفی داشته که از جمله آنها سردبیری مجله ساروج می باشد و امید می رود تا با حضور ایشان، تحولی چشمگیر در اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای بکوجا برای مخاطبین عزیز آن پدیدار گردد.

در ادامه این جلسه دکتر زهرا کوشان، نماینده بکوجا در استعدادسنجی از مردم استان کرمان، ضمن خوش آمدگویی به مهندس شیخ الاسلام زاده و تبریک به ایشان برای کسب رتبه مناسب در آزمون کارشناسی ارشد، گزارشی از اقدامات انجام شده در طی یک هفته اخیر برای سازماندهی آغاز عملیات اجرایی استعدادسنجی از مردم استان ارائه نمود.

زهرا کوشان با بیان اینکه، علیرغم هماهنگی قبلی و تعیین زمان جلسه با آقای سید علی اصغر سادات حسینی معاونت فرهنگی و امور پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و حضور در محل جلسه در موعد مقرر، متاسفانه به دلیل تداخل زمان تعیین شده با جلسه دیگری در سطح استان، امکان این دیدار فراهم نشد و پیگیر برگزاری جلسه در زمان دیگری هستیم.

وی افزود در ادامه پیگیری ها برای دریافت اسامی متخصصین دارای مجوز فعالیت از سازمان بهزیستی استان، هماهنگی لازم با خانم دکتر خاکزاد انجام و منتظر ارائه اسامی و مشخصات و شماره تماس این افراد از سوی ایشان هستیم.


سیدعلی لطفی زاده- زهرا کوشان- غلامحسین رضایی- سیدامیرعلی شیخ الاسلام زاده


نماینده استعدادسنجی بکوجا در استان کرمان به پیگیری های انجام شده برای دریافت اسامی و مشخصات و شماره تماس دارندگان پروانه فعالیت از سازمان نظام روانشناسی استان اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد تا این پیگیری ها تا هفته آینده به نتیجه برسد.

دکتر کوشان با اشاره به جلسه ای که ظرف روزهای آینده با روسای دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشگاه آزاد اسلامی کرمان خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد تا در حاشیه این جلسه، زمینه همکاری با این دانشگاه ها در رابطه با تعریف پایان نامه های کارشناسی ارشد به منظور تهیه پرسشنامه‌های اختصاصی برای استعدادسنجی از مردم استان و نیز ارائه خدمات تخصصی استعدادسنجی از سوی اساتید این دانشگاه ها به دانشجویان و عموم مردم استان فراهم گردد.

زهرا کوشان در خاتمه گزارش خود، گریزی هم به محدودیت های ناشی از برگزاری امتحانات پایان ترم و عدم امکان پیگیری مطلوب موضوعات داشت و اظهار امیدواری کرد تا با پایان امتحانات سرعت پیشرفت کارها بهبود یابد.

در ادامه این جلسه مهندس لطفی زاده ضمن قدردانی از زحمات دکتر کوشان، از عدم برگزاری جلسه با معاون فرهنگی و امور پرورشی آموزش و پرورش استان علیرغم هماهنگی فبلی و حضور نمایندگان بکوجا در محل برگزاری جلسه اظهار تاسف کرد و با تاکید بر ضرورت حفظ ارتباط مستمر نمایندگان بکوجا با مسئولین محلی بویژه مسئولینی که جلسات معارفه با آنان برگزار گردیده است، خواستار ارتباط مستمر ولو به صورت تلفنی و پیامکی با سازمان بهزیستی استان ، سازمان نظام روانشناسی و خدمات مشاوره و نیز آموزش و پرورش استان کرمان شد.



استعدادسنجی بکوجا از عموم مردم کرمان



در ادامه مهندس غلامحسین رضایی از همکاران دفتر مرکزی بکوجا نیز ضمن خوش آمد به مهندس شیخ الاسلام زاده و آرزوی موفقیت روزافزون نامبرده، از تلاش‌های خانم دکتر کوشان در سازماندهی و استعدادسنجی از مردم استان کرمان تشکر کرد و پیشنهاد داد تا برای تسریع در روند همکاری با دو دانشگاه مهم استان، معرفی‌نامه های لازم تهیه و پیش از جلسه در اختیار خانم کوشان قرار گیرد.

مهندس رضایی افزود: با اشاره به اینکه، اداره کل بهزیستی استان با توجه به تفاهم نامه بکوجا با سازمان بهزیستی کل کشور، همکاری اولیه خوبی با بکوجا داشته است، بهتر است همکاری با این اداره کل در استان در اولویت قرار گیرد.

رضایی گفت: اگر بتوانیم یک نمونه موفق از همکاری با اداره کل بهزیستی در زمینه استعدادسنجی در استان ارائه نماییم، در این صورت همکاری با دیگر دستگاه ها نیز با سهولت بیشتری امکان پذیر خواهد شد.

در پایان این جلسه مهندس شیخ الاسلام زاده نیز با اظهار خوشوقتی از حضور در جمع همکاران بکوجا از ابراز محبت حاضرین در جلسه نسبت به خود قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که بتواند فرد موثری برای تحقق اهداف سازمان مردم نهاد بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی باشد.


اخبار مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *