سه شنبه-26مرداد1400-دومین جلسه هماهنگی استانی با هلال احمر.

به نام خدا

دومین جلسه هماهنگی استانی با هلال احمر

سه شنبه 1400/05/26

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری دومین جلسه هماهنگی میان بکوجا و سازمان جمعیت هلال احمر خبر داد.

براساس این گزارش، در این جلسه که در شامگاه روز دوشنبه 1400/05/25 و به صورت مجازی برگزار شد سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، عیدمحمد فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان، کبری محمدی نماینده سازمان جوانان هلال احمر در همکاری با بکوجا، لیلی احمدی معاون جوانان جمعیت هلال احمر در استان مازندران و سیده صغری خراسانی معاون جوانان جمعیت هلال احمر در استان گلستان حضور داشتند، راه های اجرایی شدن همکاری ها مورد بررسی بیشتر قرار گرفت.

بسته پیشنهادی فرایند اجرایی و آموزشی اشتغال و کارآفرینی با رویکرد توانمندسازی اجتماع محور

به موجب این گزارش در این جلسه "بسته پیشنهادی فرایند اجرایی و آموزشی اشتغال و کارآفرینی با رویکرد توانمندسازی اجتماع محور" که از سوی خانم محمدی تهیه شده بود مطرح و فایل آن در اختیار اعضاء جلسه قرار گرفت و مقرر شد تا در این زمینه نقطه نظرات حاضرین در اسرع وقت ارائه گردد.


موسس بکوجا- سیدعلی لطفی زاده
محسن سلطانی
عید محمد فاروقی
سیدعلی لطفی زاده محسن سلطانیعید محمد فاروقی


بسته آموزشی پیشنهادی بکوجا

همچنین "بسته آموزشی پیشنهادی بکوجا" برای آموزش مفاهیم کلی تولید ناخالص داخلی، رشد اقتصادی، راهکارهای افزایش GDP و راهکارهای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی از سوی آقای لطفی زاده ارائه و مقرر شد تا از سوی اعضاء جلسه بررسی و مورد اظهار نظر قرار گیرد. به گفته لطفی زاده این بسته برای انتقال مفاهیم مهم در حوزه تولید ناخالص داخلی به داوطلبین و اعضاء جمعیت هلال احمر تهیه شده و برای انتقال مفاهیم مذکور از سوی این داوطلبین و اعضاء به عموم مردم بویژه تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، بسته آموزشی دیگری تهیه و در چند روز آینده ارائه خواهد شد.

براساس این گزارش در این جلسه، مهندس لطفی زاده موسس بکوجا ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش، از حاضرین در جلسه خواست تا هماهنگی لازم برای دریافت آموزش پیشنهادی بکوجا از سوی یکی از داوطلبین و یا اعضاء هلال احمر در استان های مازندران و گلستان را به عمل آورند تا پس از رفع نواقص احتمالی، نسبت به آغاز این آموزش برای همه اعضاء و داوطلبان اقدام و در عین حال دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان جوانان و با پیگیری خانم محمدی ابلاغ گردد.

کبری محمدی
سیده صغری خراسانی
لیلی احمدی
کبری محمدیسیده صغری خراسانیلیلی احمدی

معرفی نمایندگان روستا در استان های مازندران و گلستان

در این جلسه خانم احمدی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران با معرفی آقای محمد امامی به عنوان عضو فعال این جمعیت در روستای میرودپشت شهرستان بابل، آمادگی ایشان برای دریافت آموزش ها و اجرای آزمایشی طرح پیشنهادی در این روستا را اعلام نمود.

همچنین خانم سیده صغری خراسانی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان نیز با معرفی آقای خالق بردی حبیب لی در روستای قورپلیجه از توابع شهرستان گنبد، آمادگی ایشان برای دریافت آموزش ها و اجرای آزمایشی طرح پیشنهادی در این روستا را اعلام نمود.

در ادامه این جلسه آقای مهندس فاروقی با اشاره به اینکه در روستای قورپلیجه فقط کشت پنبه انجام می شود، از خانم خراسانی خواست تا نسبت به معرفی نماینده ای از هلال احمر در یکی از روستاهای شهرستان گنبد که کشت دانه روغنی در آن انجام می شود نیز اقدام نمایند.

در خاتمه جلسه آقای محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران هم اظهار امیدواری کرد که تا جلسه آینده ارتباط لازم با آقای محمدامامی برقرار و آموزش های لازم به ایشان منتقل گردد.

اخبار مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *