شنبه-13آذر1400-سایت بکوجا.

به نام خدا

سایت بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا از ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1400/09/11 و با حضور آقایان مهندسین جواد رادسعید، حسین شریفی پور و خانم فرشته لاله در ارتباط با " سایت بکوجا" خبر داد.



جواد راد سعید
حسین شریفی پور

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله

جواد راد سعیدحسین شریفی پورفرشته لاله

در این نشست ویدئویی با عدم حضور مهندس لطفی زاده و مهندس میرزایی  و در خصوص بررسی آخرین وضعیت سایت برگزارشد، مهندس راد سعید ضمن اشاره به بهم ریختگی های ظاهری در صفحه اصلی سایت از خانم لاله خواست تا گزارشی از آخرین وضعیت سایت بکوجا را ارائه نمایند.

خانم لاله ضمن اشاره به عدم اعمال تغییرات مطرح شده در جلسه آینده توسط مهندس میرزایی به ادامه روند نزولی رتبه سایت در الکسا اشاره نمود. ووی همچنین از بهبود شرایط سایت در gtmetrix  به سطح E اشاره نمود.

به گزارش روابط عمومی بکوجا مهندس شریفی پور ضمن تاکید مجدد بر تاثیر افزایش بازدید بر رنک الکسا درخواست بارگذاری حداقل یک مقاله با محتوا و عنوان جذاب برای مخاطب در هفته برای را عنوان نمود تا بر اساس آن آنالیزگرهای گوگل سایت را به عنوان یک سایت فعال شناسایی نمایند.

در انتهای این نشست مهندس راد سعید از انجام هماهنگی های ابتدایی در راستای ایفاد تفاهم نامه همکاری بکوجا و یک موسسه خیریه مبنی بر استفاده از زیر ساخت های بکوجا از جمله سرسرابازار و سامانه استعدادیابی خبر داد که این مهم موجب افزایش بازدید از سایت بکوجا توسط جامعه هدف این موسسه خواهد شد.


اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *