اخبار بکوجا 1399.02.20


به نام خدا

1) جلسه بررسی "سایت bekooja.com، اتوماسیون اداری و سامانه بکوجا" از ساعت 14:00 روز پنجشنبه 18/02/1399 و با حضور آقایان مهندس رادسعید، مهندس میرزایی، مهندس فرخی راد و خانم ها هاشمی و مهندس لاله و آقای سیدمحمدمهدی لطفی زاده به صورت ویدیویی برگزار شد. خلاصه نتایج جلسه به شرح زیر می باشد:
الف) سایت bekooja.com - اقدامات انجام شده
الف-1) اضافه نمودن عنوان "همیاران" در بالای بخش اضافه شده جهت تبلیغ و معرفی سایت و فعالیت دیگران
الف-2) اخبار از ردیف آخر به ردیف سوم و بعد از همیاران بکوجا منتقل شود
الف-3) اضافه نمودن لوگوی نقره ای ساماندهی محتوای فضای مجازی در قسمت پایین سایت.

ب) سایت bekooja.com - اقدامات موردنیاز
ب-1) چند فونت مناسب به فونت های سایت اضافه شود.
ب-2) انجام کارهای تخصصی SEO
ب-3) اضافه کردن محلی برای ارائه ویدئو و متن معرفی سایت در صفحه اصلی
ب-4) آقای محمدمهدی با همفکری خانم لاله، تصاویر موردنظر جهت قرار گیری در قسمت فوتر را براساس اندازه عکسی که جناب آقای میرزایی مشخص می نمایند برای ایشان ارسال نمایند.
ب-5) تعویض لوگوی بالای سایت با لوگوی با کیفیت تر.
ب-6) فراهم نمودن شرایط عضوگیری از طریق سایت bekooja.com
ب-7) رفع خطای 404 در پروژه ها و مقالات و کنترل عدم وجود چنین خطایی در سایر قسمتها
ب-8) شرح description عکس ها توسط خانم لاله تا روز شنبه 20/02/1399 اضافه شود.
ب-9) فایل robots.txt در ریشه سایت اضافه شود.
ب-10) مطالبی که از طریق فایل صوتی توسط کارشناس SEO برای خانم لاله ارسال شده است تا روز شنبه 20/02/1399 بر روی سایت اعمال شود.
ب-11) در قسمت درج اخبار، پس از ثبت یک خبر جدید پیام خطایی می آید که دلالت بر عدم امکان ثبت خبر را دارد ولی بعد از خروج از پنل مدیریت و مراجعه مجدد، خبر مربوطه ثبت شده و قابل مشاهده است که باید این اشکال برطرف گردد.

ج) اتوماسیون اداری
ج-1) یک نمونه نامه آزمایشی تولید و جریان کار آزمایش گردد.

د) سامانه بکوجا
د-1)آقایان رادسعید، میرزایی و خانم هاشمی، موضوع استفاده از زیرساخت هایی همچون "باسلام" و "دیجی کالا" و "بروزرسان" و "ای پاساژ" را جهت رفع مشکل سامانه بازار بکوجا مورد بررسی دقیق قرار داده و نتیجه قطعی را در جلسه بعدی ارائه نمایند.
د-2) درخصوص بسته آماده استعدادیابی نیز با توجه به مذاکره آقای مهندس رادسعید با یکی از دوستانی که در این رابطه فعالیت می کنند، مقرر شد نتیجه نهایی را در جلسه بعدی مطرح نمایند.
د-3) نیازهای سامانه بازار اعم از گروه های مختلف تولیدکننده و تامین کننده و مشتریان و روابط آنها در شرایط مختلف به همراه فلوچارت گردش کار پس از ثبت سفارش تا تحویل کالا به مشتری که در جلسات قبل در اختیار همکاران قرار گرفته بود بررسی و مقرر شد جناب آقای مهندس فرخی تا روز یکشنبه 21/02/1399 نظر خود را در رابطه با میزان هم پوشانی سامانه فروش پرپروک با این نیازها اعلام نمایند.
د-4) مقرر شد تا فلودیاگرام مربوط به بازار و تامین منابع بکوجا تا روز پنجشنبه 25/02/1399 از سوی خانم هاشمی تهیه و ارائه گردد.
د-5) مقرر شد تا پیگیری های لازم از سوی آقای مهندس رادسعید به منظور برگزاری جلسه حضوری با آقای مهندس لطیفی مدیرعامل محترم شرکت بهینه ایران صورت پذیرد.

2) مقاله "تسهیل ازدواج جوانان با مسکن استیجاری" توسط سید علی لطفی زاده تهیه و پس از اعلام نظر آقایان حیدری و صادق پور در روز جمعه 1399/02/19 بر روی سایت bekooja.com بارگزاری گردید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *