شنبه-سی و یکم خردادماه 1399-سامانه های اتوماسیون اداری- استعدادیابی- بازار- تنظیم بازار- اطلاعات مکانی

به نام خدا

همکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس جواد رادسعید

1- پیرو جلسه مورخ1399/03/22 در ارتباط با سامانه اطلاعات مکانی بکوجا و نیز جلسه مورخ 1399/03/24 درخصوص سایر سامانه های بکوجا، در ساعت14:00 روز پنج شنبه مورخ 1399/03/29 جلسه ای با حضور سرکار خانم هاشمی و آقایان مهندسین رادسعید، فرخی راد، و سرکار خانم مهندس لاله در ارتباط با "سامانه های بکوجا" برگزار شد و مطالب زیر مطرح گردید:


همکار بکوجا- خلنم فرشته لاله

1-1) اتوماسیون اداری

1-1-1) با عنایت به آمادگی سامانه اتوماسیون اداری برای ارائه خدمت، مقرر شد تا از ابتدای تیرماه سال 1399 مراودات با اعضاء و همکاران افتخاری بکوجا در حوزه های مختلف کاری از طریق اتوماسیون اداری صورت پذیرد و این موضوع از طریق سرکار خانم مهندس لاله به همکاران اطلاع رسانی و ضمن ارائه نام کاربری و کلمه عبور، آموزش لازم نیز به ایشان داده شود.

1-1-2) پیرو مصوبه جلسه مورخ 1399/03/24 بر ضرورت آشنایی بیشتر سرکار خانم مهندس لاله با نرم افزار SQLServer  تاکید و مقرر شد تا آموزش های مجازی برای دستیابی به تسلط موردنیاز از سوی ایشان دنبال گردد.

همکار بکوجا- آقای مهندس رضا فرخی راد

1-2) سامانه مدل اقتصاد ایران

1-2-1) جناب آقای مهندس فرخی راد، شروع مراحل تولید سامانه مدل اقتصاد ایران در سطح کلی (اول) را اعلام نمودند و مقرر شد تا پارامترهای تاثیرگذار بیرونی و پارامترهای مورد انتظار به عنوان خروجی مدل که در جلسه مورخ 1399/03/13  با جناب آقای توکلانی مشخص گردیده است در اختیار ایشان قرار گیرد.

1-2-2) فلودیاگرام های مربوط به مدل اقتصاد توسط سرکار خانم هاشمی به تدریج تکمیل تر خواهد شد.

همکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس امیرحسین مینایی


1-3) سامانه بازار

1-3-1) جناب آقای مهندس رادسعید بر ضرورت تسریع در ارائه نیازهای تکمیلی بکوجا نسبت به سامانه موجود بازار مربوط به شرکت بهینه ایران در اسرع وقت تاکید نمودند. علت این تاکید تعهد شرکت بهینه ایران به انجام خواسته های بکوجا قبل از نهایی شدن نسخه سامانه آن شرکت می باشد که ظاهرا موعد تحویل آن شهریور 1399 معین شده است.

1-3-2) مقرر شد تا با توجه به اینکه شرکت بهینه ایران برای ارائه نرم افزار خود تقاضای دریافت وجه از محل تراکنش های مالی را داشته است، جناب آقای مهندس مینایی که مسئولیت مدیریت اجرایی و راه اندازی بازار بکوجا را بر عهده گرفته اند، اهتمام بیشتری به سازمان دهی عوامل اجرایی این سامانه اعم از تامین کنندگان، تولیدکنندگان، انبارداری، بسته بندی، مشتریان، شبکه حمل و نقل و سیستم دریافت و پرداخت آن داشته و حتی المقدور برنامه زمانبندی این مراحل را در این هفته ارائه فرمایند.

1-3-3) جلسات هماهنگی مدیریت اجرایی بازار بکوجا از ساعت 16:00 تا 18:00 روزهای سه شنبه هر هفته با حضور آقایان مهندس مینایی و مهندس رادسعید و سرکار خانم هاشمی و آقای سید محمدمهدی لطفی زاده برگزار می گردد.

1-3-4) جلسات تصمیم گیری در ارتباط با موضوع برندینگ بکوجا روز های سه شنبه هر هفته با حضور اعضاء جلسه ردیف قبل به علاوه جناب آقای یوسف تیموری از ساعت 18:00 تا 20:00 برگزار خواهد شد.

همکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس علیرضا میرزایی

1-4) سامانه استعدادیابی

1-4-1) با توجه به عدم حضور جناب آقای مهندس میرزایی در جلسه، به دلیل تداخل ساعت جلسه با کلاس های ایشان در دانشگاه، مقرر شد تا جناب آقای مهندس رادسعید هماهنگی لازم را جهت حضور ایشان در جلسه از طریق برگزاری جلسات در ساعت یا روز دیگر و نیز امکان جابجایی کلاس های ایشان در دانشگاه را به عمل آورند تا از حضور و نظرات ارزنده ایشان در جلسات بهره مندی حاصل گردد.

1-4-2) با عنایت به اینکه جناب آقای مهندس میرزایی پیش نیاز تولید سامانه استعدادیابی را وجود فلودیاگرام های سطح3 که توسط خانم هاشمی تهیه می گردد دانستند و به همین جهت مقرر شد تا سرکار خانم هاشمی تولید این فلودیاگرام ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

1-4-3) از آنجا که جناب آقای مهندس میرزایی در جلسه مورخ 1399/03/24، زمان مورد نیاز جهت تولید سامانه با استفاده از دونفر کارشناس نرم افزار بین دو تا  سه ماه برآورد نموده اند، لذا مقرر شد تا با پیگیری جناب آقای مهندس رادسعید، سامانه استعدادیابی حداکثر تا تاریخ 1399/06/31 تحویل و برنامه زمانبندی تولید آن نیز در جلسه بعدی ارائه گردد.


همکار افتخاری بکوجا- آقای دکتر ابراهیم امیدی

1-5) سامانه بانک اطلاعات مکانی زیرساخت های تولید

1-5-1) با تلاش جناب آقای دکتر امیدی مدیرعامل محترم شرکت نوآوران فرانگار و همکاران محترم ایشان، اصلاحات مورد نظر در سامانه طبق زمانبندی پیشنهادی ایشان و به شرح جدول زیر انجام و سه مورد باقیمانده نیز انشاءالله تا روز 1399/03/31 انجام خواهد شد.


برنامه جدول زمانبندی سینام برای سایت بکوجا


1-5-2) مقرر شد تا از طریق جناب آقای مهندس رادسعید، از جناب آقای دکتر امیدی نیز جهت حضور و مشارکت فکری در جلسات سامانه های بکوجا دعوت به عمل آید و عندالزوم جهت فراهم نمودن امکان حضور ایشان، زمان جلسه جابجا گردد.

1-6) سامانه تنظیم بازار

1-6-1) از آنجا که دریافت اطلاعات تولید از تولیدکنندگان منوط به وجود سامانه ای می باشد که ضمن دارا بودن اپلیکیشن موبایل و دریافت بسیار ساده و آسان اطلاعات تولید، امکان ارائه یک داشبورد مدیریتی و یک سلسله اطلاعات خاص برای هر تولید کننده از طریق اپلیکیشن و یا ارسال پیامک را داشته باشد و در عین حال قادر به برآورد تقاضای مصرفی یا صادراتی برای هر کالا و شناسایی واحدهای تولیدی دارای ظرفیت خالی برای پوشش این نیازها و ارسال پیشنهاد تولید به آنها باشد، لذا اعضاء حاضر در جلسه بر ضرورت طراحی و تولید این سامانه در کنار سایر سامانه ها اتفاق نظر داشتند و مقرر شد تا جناب آقای مهندس رادسعید، برای تولید این سامانه کاندیدهای خود را با همفکری سایر اعضاء معرفی نمایند.

1-6-2) با عنایت به تعدد سامانه ها و ضرورت وجود زیرساختی برای ایجاد هماهنگی بین آنها، مقرر شد تا جناب آقای مهندس رادسعید و سرکار خانم هاشمی، پیشنهاد مشخصی را برای این موضوع در جلسه آینده ارائه نمایند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *