اخبار بکوجا 1399.02.13

به نام خدا

مقاله ای تحت عنوان " 12 گام برای شکوفایی اقتصاد ایران" که در تاریخ 1399.02.04 توسط سیدعلی لطفی زاده تهیه شده بود، بر روی سایت Bekooja.com بارگذاری شد.

تاییدیه اولیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (ساماندهی محتوای فضای مجازی) در قالب مجوز استفاده از لوگوی نقره ای این مرکز دریافت و مقرر شد در قسمت پایین سایت bekooja.com بارگذاری گردد.

جلسه بررسی "سایت bekooja.com، اتوماسیون اداری و سامانه بکوجا" از ساعت 14:00 روز پنجشنبه 1399/02/11 و با حضور آقایان مهندس رادسعید، مهندس میرزایی، مهندس فرخی راد و خانم ها هاشمی و مهندس لاله و آقای سیدمحمدمهدی لطفی زاده به صورت ویدیویی برگزار شد. خلاصه نتایج جلسه به شرح زیر می باشد:

الف) سایت bekooja.com - اقدامات موردنیاز که در جلسه 1399/02/06 به شرح مطرح گردیده بود انشاءالله تا روز شنبه 1399/02/13 اعمال خواهد شد.

1.اضافه نمودن عنوان "همیاران" در بالای بخش اضافه شده جهت تبلیغ و معرفی سایت و فعالیت دیگران

2.انجام کارهای تخصصی SEO

3.اضافه کردن محلی برای ارائه ویدئو و متن معرفی سایت در صفحه اصلی

4.اخبار از ردیف آخر به ردیف سوم و بعد از همیاران بکوجا منتقل شود

5.برای درج اطلاعات و فایل های مربوط به پروژه ها، عنوان "پروژه ها" در منوی اصلی ایجاد و همانند منوی اخبار امکان مشاهده دسته بندی موضوعی پروژه ها ایجاد و در هر موضوع امکان درج فولدر و مدارک هر پروژه میسر گردد.

6.در بخش گالری، امکان کلیک بر روی عکس ها و مشاهده تصویر در ابعاد بزرگتر فراهم گردد.

7.اضافه نمودن لوگوی نقره ای ساماندهی محتوای فضای مجازی در قسمت پایین سایت.

ب) اتوماسیون اداری

با خرید سرور و نصب نرم افزارهای مورد نیاز نیز بر روی آن نصب و نصب سامانه اتوماسیون اداری از سوی شرکت آی کن و تهیه ip valid استاتیک، امکان بهره برداری از این سامانه از خارج شبکه شرکت میسر و با تعریف ساختار سازمانی بکوجا در سامانه اتوماسیون و صدور نام کاربری و کلمه عبور برای همکاران، عملا شرایط برای استفاده از این سامانه فراهم شده است. تنها موضوع باقیمانده آموزش کاربران می باشد که مقرر شد با پیگیری جناب آقای رادسعید و سرکار خانم لاله، ویدیوهای آموزشی مورد نیاز حداکثر تا روز شنبه 1399/02/13 بر روی سایت بارگذاری گردد.

ج) سامانه بکوجا

نتیجه پیگیری های سرکار خانم لاله به آگاهی اعضاء جلسه رسید. همچنین مذاکراتی درخصوص استفاده از زیرساخت هایی همچون "باسلام" و "دیجی کالا" و "بروزرسان" هم مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین درخصوص بسته آماده استعدادیابی نیز مقرر شد جناب آقای مهندس رادسعید با یکی از دوستانی که در این رابطه فعالیت می کنند مذاکره و برای پیگیری موضوعات جلسه ویدیویی فوق العاده در ساعت 18:00 روز یکشنبه 1399/02/14 برگزار گردد.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *