اخبار بکوجا 1399.03.01



به نام خدا

طرح همکاری با وزارت جهاد کشاورزی

1) ملاقات با جناب آقای دکتر شاهرخ شجری سرپرست محترم معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی درخصوص همکاری متقابل پیرامونایجاد و بروزنگهداشتن بانک اطلاعات اراضی کشاورزی، موسسات دام پروری، آبزی پروری و پرورش ماکیان و عوامل انسانی مرتبط با این فعالیت ها در ساعت 10:00 صبح روز چهارشنبه 1399/02/31 برگزار گردید و ایشان دو نفر از همکاران خود به نام های آقای مهندس مهرزاد خرد و آقای دکتر علی پور را به ترتیب برای هماهنگی پیرامون سامانه پهنه بندی و یکپارچه سازی داده های کشاورزی و سامانه ساماندهی عرضه محصولات کشاورزی معرفی نمودند. همچنین موضوع سازماندهی و بهبود بهره وری در امور دام را به جناب آقای دکتر مرتضی رضایی معاون محترم امور تولیدات دامی وزارتخانه ارجاع نمودند. همچنین توصیه داشتند که از همفکری آقای دکتر ماکنعلی رییس محترم سازمان دامپزشکی کشور نیز به جهت تجربه و تخصص ایشان در این ارتباط استفاده گردد.

2) جلسه "استعدادیابی" با حضور خانم ها فرشته لاله، پاپی، پیرحاجاتی و جلالی فر برگزار شد و نتایج زیر حاصل شد:

2-1) سوالات مربوط به بخش استعداد هنری تهیه و جهت تکمیل پاسخ ها و امتیازبندی در اختیار خانم پاپی قرار گرفت.

2-2) مقرر شد تا سرکار خانم پاپی ضمن بارم بندی سوالات عمومی بخش ورزش در رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال، سوالات عمومی و پاسخ ها و بارم بندی مرتبط با رشته های دو و میدانی،نشانه روی، شنا، تنیس و تنیس روی میز و سوارکاری را نیز تا جلسه بعد تدوین و ارائه نمایند.

2-3) با توجه به اینکه سوالات مربوط به دانش در رشته های محدودی تهیه گردیده است، برنامه زمانبندی پیشنهادی برای تهیه سوالات سایر رشته ها از سوی سرکار خانم پاپی تهیه و در جلسه بعد ارائه گردد.

2-4) با توجه به اینکه ویژگی های مشاغل محدودی تهیه گردیده است، برنامه زمانبندی پیشنهادی برای تهیه ویژگی سایر مشاغل از سوی سرکار خانم پاپی تهیه و در جلسه بعد ارائه گردد.

2-5) با توجه به نکات مطرح شده در جلسات قبل، مقرر شد تا سرکار خانم پیرحاجاتی ضمن بازنگری نسبت به آزمون های هوش و شخصیت، پیشنهادات خود در رابطه با سوالات آزمون و نحوه کمی نمودن پاسخ ها را در جلسه بعدی ارائه نمایند.

2-6) با توجه به نکات مطرح شده در جلسات قبل، مقرر شد تا سرکار خانم جلالی فر ضمن بازنگری نسبت به آزمون های حافظه و ازدواج، پیشنهادات خود در رابطه با سوالات آزمون و نحوه کمی نمودن پاسخ ها را در جلسه بعدی ارائه نمایند.

2-7) با توجه به معرفی سرکار خانم لاله اسکندری که دارای تحصیلات و سابقه کار در حوزه روانشناسی می باشند، مقرر شد تا سرکار خانم پاپی ضمن برقراری ارتباط با ایشان و اخذ نقطه نظراتشان در ارتباط با ارزیابی استعداد هنری افراد، ارزیابی خود از امکان همکاری بیشتر با ایشان را در جلسه بعدی ارائه نمایند.

2-8) مقرر شد تا خانم ها پیرحاجاتی و جلالی فر، رایزنی لازم با دوستان خود در محل تحصیل را برای همکاری با فعالیت های مختلف بکوجا به عمل آورند و نتیجه را در جلسه بعدی ارائه نمایند.

2-9) با عنایت به مصادف بودن هفته پیش رو با تعطیلات عید سعید فطر و برنامه مسافرت برخی از همکاران، جلسه بعد در ساعت 8:00 صبح روز شنبه 1399/03/10 برگزار خواهد شد.


3) جلسه هماهنگی با جناب آقای مهندس ادیب فر در ارتباط با طرح "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" و نقش موثر و تعیین کننده ایشان در تدوین ضوابط مکانیابی و طراحی نمونه های کار و نیز جمع بندی ضوابط مرتبط با نحوه تهویه و استقرار و نورگیری و ... این ساختمان ها در اقلیم های مختلف مورد تاکید قرار گرفت.

4) پیگیری های لازم برای رفع اشکالات و ارتقای کیفی دسترسی به سایت bekooja.com صورت پذیرفت.

5) پیشنهاد فنی شرکت بهینه ایران در ارتباط با "سامانه بازار بکوجا" دریافت گردید..



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *