اخبار بکوجا 1399.03.17


به نام خدا

اتوماسیون اداری، سامانه های بکوجا

 
همکار بکوجا- آقای مهندس جواد رادسعید

1- جلسه ویدیویی "بررسی سایت bekooja.com، اتوماسیون اداری، سامانه های بکوجا" با حضور جنابان آقایان مهندسین جواد رادسعید، علیرضا میرزایی، رضا فرخی راد و سرکار خانم هاشمی و خانم مهندس فرشته لاله از ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1399/03/15 برگزار شد که خلاصه مطالب مطرح شده به شرح زیر است:

1-1) کارهای انجام شده بر روی سایت

1-1-1) متاتگ توضیحات صفحه اصلی از 213 کاراکتر به 160 کاراکتر کاهش یافت.
1-1-2) صفحه اختصاصی برای خطای 404 لحاظ شد، لیکن اصلاحاتی نیاز است.
1-1-3) قسمت مقالات از بخش آخر سایت به بعد از اخبار بکوجا منتقل گردید.
1-1-4) قسمت اسلایدر به بالای بخش ویدیوها منتقل گردید.
1-1-5) دو خطایی که بر روی فونت های IRANSansWeb.woff و IRANSansWeb_Bold.woff در قسمت های مختلف GTmetrix از جمله قسمت Waterfall وجود دارد برطرف گردید.


همکار بکوجا- آقای مهندس علیرضا میرزایی

1-2) کارهایی که بایستی بر روی سایت انجام شود

1-2-1) تلاش برای ایجاد لینک سایت bekooja.com از برخی سایت های دیگر و ترجیحا پربیننده که در این راستا مقرر شد تا جناب آقای رادسعید با شرکت های آی کن، فرانگاشت نوآور و آقای مهندس میرزایی صحبت داشته باشند و خانم لاله نیز با تعدادی از سایت های مربوط به دوستانشان مذاکره داشته باشند.

1-2-2) برای مقالات schima اضافه شود و مقالات مرتبط با این موضوع ظرف روز جاری از سوی آقای مهندس فرخی راد برای آقای مهندس میرزایی ارسال گردد.

1-2-3) موانع موجود برای تعریف صفحه در ویکی پدیا توسط سرکار خانم مهندس لاله برطرف و صفحه مربوطه تا دوهفته آینده (مورخ 1399/03/29) فعال گردد.

1-2-4) لینک سایت شرکت بهینه ایران (https://www.behinehiran.com/) در لیست همیاران بکوجا در صفحه اصلی سایت اضافه گردد.

1-2-5) صفحه اختصاصی که برای خطای 404 لحاظ گردیده است دچار خطایی می باشد که لازم است تا برطرف گردد.

1-2-6) موضوع in line بررسی و حتی الامکان برطرف گردد.

1-2-7) موضوع optimize images در GTmetrix توسط خانم مهندس لاله انجام تا خطاهای مربوطه برطرف گردد.

1-2-8) در قسمت درباره ما با محوریت جناب آقای مهندس رادسعید و همکاری خانم لاله قسمتی برای معرفی همکاران از جمله همکاران افتخاری بکوجا درنظر گرفته شود.

1-2-9) برای ثبت درخواست همکاری از سوی همکاران افتخاری بکوجا، فرم و محل مناسبی برای دریافت حداقل اطلاعات این افراد شامل نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه و رشته تحصیلی و میزان تحصیلات و زمینه مورد نظر برای همکاری و مقدار همکاری مورد نظر اضافه گردد.

1-2-10) با توجه به محدودیت تعداد معرفی همیاران در صفحه اصلی (4 مورد)، وضعیت این بخش به صورت اسلایدشو تغییر یابد تا امکان معرفی تعداد بیشتری از همیاران فراهم گردد.

1-2-11) در زمانی که نشانگر موس بر روی تب گوگل در صفحه "زمینه های همکاری" قرار می گیرد، عبارت "زمینه های همکاری" نمایش داده می شود لیکن در سایر صفحات چنین عنوانی نمایش داده نمی شود که نیازمند اصلاح است.

1-2-12) در هنگام تعریف مقاله جدید، سیستم پس از تعریف مقاله پیام خطا می دهد در حالی که در صورت refresh نمودن صفحه مدیریت مشخص می شود که مقاله تعریف شده است که لازم است این اشکال برطرف گردد.

1-2-13) عنوان مقالات که در صفحه اصلی دیده می شود حالت راست چین دارد که بایستی به وسط چین اصلاح گردد.

1-2-14) درخصوص تولید اپلیکیشن برای سایت، بررسی های اولیه توسط همکاران صورت پذیرد و نقطه نظرات در جلسه بعد ارائه گردد.


همکار بکوجا- خانم مهندس فرشته لاله


 1-3) اتوماسیون اداری

1-3-1) بنا به اعلام سرکار خانم مهندس لاله، آموزش های لازم طی روزهای شنبه تا دوشنبه 10 تا 12 خرداد 1399 در دفتر شرکت آی کن به ایشان داده شده و سامانه آماده بهره برداری می باشد که در این رابطه مقرر شد یک نامه آزمایشی در بین تمامی کاربران فعلی گردش نماید و نقاط ضعف احتمالی برطرف گردد.

1-3-2) با توجه به توضیحت خانم مهندس لاله مبنی بر وجود قابلیتی با عنوان "کابر شهروند" در اتوماسیون اداری فرزین که امکان درخواست همکاری افتخاری را فراهم می نماید، مقرر شد تا جناب آقای مهندس رادسعید ضمن بررسی قابلیت مذکور، در صورت داشتن کارایی برای بکوجا، هماهنگی لازم با شرکت آی کن برای نصب فرم ساز و پرتکل دسترسی به آنرا از طریق سایت به عمل آورند.




 
همکار بکوجا- آقای مهندس رضا فرخی راد

1-4) سامانه مدل اقتصاد ایران

مقرر شد تا طی هفته آتی جلسه ای با جناب آقای مهندس فرخی راد در ارتباط با این موضوع برگزار و مراحل مقدماتی تولید سامانه آغاز گردد.


1-5) سامانه بازار

1-5-1) با توجه به جلسه روز دوشنبه مورخ 1399/03/12، که نتیجه آن در اخبار روز 1399/03/13 منتشر گردیده است، مقرر شد تا جناب آقای مهندس رادسعید پیگیر اعلام نظر نهایی شرکت بهینه ایران و عندالزوم برگزاری جلسه باشند.

1-5-2) با عنایت به پذیرش مسئولیت اجرای سامانه بازار توسط جناب آقای مینایی، مقرر شد تا جلسه هماهنگی در این ارتباط طی روز سه شنبه مورخ 1399/03/20 با حضور ایشان و سرکار خانم هاشمی و جناب آقای محمدمهدی لطفی زاده برگزار و جناب آقای تیموری نیز برای موضوع برندینگ به این جلسه ملحق شوند.


1-6) سامانه استعدادیابی

با توجه به جلسه ویدیویی روز سه شنبه مورخ 1399/02/30 با جناب آقای رضا ملکی و ارسال نمونه مطالب مرتبط با استعدادیابی برای ایشان و با توجه به عذرخواهی ایشان از همکاری (به جهت مشغله کاری) و در عین حال ارسال پیشنهادات ارزنده، مقرر شد تا جناب آقای مهندس رادسعید مذاکرات لازم را در ارتباط با تولید این سامانه توسط یکی از شرکت های همکار (ترجیحا جناب آقای مهندس میرزایی) به عمل آورند.


 
آقای دکتر ابراهیم  امیدی

1-7) سامانه بانک اطلاعات مکانی-زیرساخت های تولید

با تلاش جناب آقای دکتر امیدی مدیرعامل محترم شرکت نوآوران فرانگار و همکاران محترم ایشان، نصب سامانه اطلاعات مکانی در تاریخ 1399/03/12 بر روی سرور بکوجا به پایان رسید و مراحل بعدی کار براساس برنامه زمانی پیش بینی شده به شرح زیر در حال انجام است.

1-7-1) طراحی پایگاه داده با فرض 4 لایه تقسیمات اراضی بین روستاها (تعیین محدوده اراضی هر روستا)، تا روز 1399/03/12 توسط تیم جناب آقای دکتر امیدی انجام گردد.

1-7-2) تعریف سیستم های ایجاد و بروزرسانی لایه ها تا تاریخ 1399/03/19 توسط تیم جناب آقای دکتر امیدی انجام گردد.

1-7-3) پس از ارائه آموزش های لازم توسط جناب آقای دکتر امیدی و همکاران ایشان، مدیریت سامانه در سیستم بکوجا توسط خانم مهندس لاله انجام و تعریف کاربران و سطح دسترسی آنان توسط ایشان انجام گردد.


1-8) تهیه فلودیاگرام ها توسط سرکار خانم هاشمی

مقرر شد تا فلودیاگرام مربوط به بازار، تامین منابع بکوجا و نیز مدل اقتصاد ایران و بانک های اطلاعات زیرساخت ها و منابع انسانی تولید تا روز پنجشنبه 1399/03/22 از سوی سرکار خانم هاشمی تهیه و ارائه گردد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *