چهارشنبه بیست و پنجم تیرماه 1399- مدیریت اجرایی بازار بکوجا

به نام خدا

1- پیرو جلسه روز سه شنبه مورخ 1399/04/17  در ارتباط با "مدیریت اجرایی بازار بکوجا"، ششمین جلسه با حضور جناب آقای علی کیانی، جناب آقای مهندس امیرحسین مینایی،جناب آقای مهندس حسینی، جناب آقا مهندس راد سعید، سرکار خانم هاشمی، جناب آقای مهندس قدیم و جناب آقای سید محمدمهدی لطفی زاده از ساعت 16:00 روز سه شنبه مورخ 1399/04/24 به صورت حضوری برگزار و مطالب زیر مطرح گردید:

همکار افتخاری بکوجا- آقای امیرحسین مینایی

1-1) جناب آقای مهندس حسینی که از طرف آقای مینایی در حوزه نرم افزاری بازار بکوجا قبول همکاری نمودند، درخواست هاست لینوکس برای راه اندازی بازار بکوجا داشتند که توسط خانم لاله امکان استفاده از هاست لینوکس در اختیار ایشان قرارگرفت.


1-2) با توجه به عدم جمع بندی در انتخاب نام بازار بکوجا مقرر شد تا سامانه فروشگاه بکوجا با نشانی shop.bekooja.com راه اندازی گردد.

1-3) پیرو جلسه قبل مورخ 1399/04/17 مقرر شد تا سرکار خانم مهندس لاله با جدیت بیشتری پیگیری های لازم جهت دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای سایت را به عمل آورند.


1-4) مقرر شد تا امکان استفاده از دستگاه های پرداخت الکترونیکی و یا درگاه های واسط برای پرداخت و یا پرداخت از طریق سایت توسط جناب آقای مینایی بررسی و نتیجه در جلسه بعدی ارائه گردد.

1-5) با توجه به عدم جمع بندی قطعی در انتخاب برند فروشگاه بکوجا در جلسه برندسازی مورخ 1399/04/24 مقرر شد دوستان در این رابطه نظرات خود را جمع آوری و در جلسه بعد مورخ 1399/04/31 نقطه نظرات خود را اعلام نمایند تا انشالله برند فروشگاه بکوجا با محوریت جناب آقای تیموری مشخص گردد.

1-6) با توجه به اینکه جناب آقای مهندس مینایی  در جلسه روز سه شنبه مورخ 1399/04/17 زمان  لازم برای راه اندازی فروشگاه الکترونیکی بکوجا را یک هفته عنوان کرده بودند، به دلیل ملاحظاتی مقرر شد تا چند روز آینده فروشگاه بکوجا راه اندازی گردد.

همکار افتخاری بکوجا- آقای مهندس عقیل قدیم

1-7) با توجه جلسه قبل مقرر  شد تا جزئیات فروشگاه بکوجا با جدیت بیشتر و با محوریت جناب آقای مهندس مینایی و با حضور سرکار خانم هاشمی و آقایان کیانی و مهندس قدیم مشخص گردد.

1-8) با عنایت به جلسه قبل، مقرر شد تا جناب آقای مینایی نسبت به تشکیل کارگروهی تخصصی برای تبیین جزئیات جدول امتیازبندی خرید محصول از سامانه بازار بکوجا از سوی هریک از مشتریان (که در جلسه مورخ 1399/03/27 مطرح گردیده بود)  حداکثر تا جلسه بعد اقدام و پیشنهادات مربوطه را ارائه فرمایند.

1-9) پیرو جلسه قبل ، موضوع نحوه عرضه کالا بر روی سامانه بازار از سوی تولیدکنندگان و تامین کنندگان که در جلسه مورخ 1399/03/27 مطرح شده  بود با جدیت بیشتر پیگیری شود و همچنین مقرر شد تا برای هریک از آنان امکان بارگذاری محصول توسط خودشان فراهم و مدیریت اجرایی بازار بکوجا مدل تضمین وجود محصول معرفی شده را طراحی و در جلسه بعد ارائه نماید به نحوی که امکان ادعاهای واهی و غیر واقعی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان سلب شده باشد.

1-10) موضوع نحوه حمل و نقل و جمع آوری و توزیع کالاها از محل های تولید تا محل مصرف که در جلسه مورخ 1399/03/27 مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود مطرح و مقرر شد تا جناب آقای مینایی ماتریسی از انواع کالای قابل عرضه در بازار بکوجا و ویژگی های حمل و تاریخ مصرف و میزان فسادپذیری و امکان تامین از نقاط نزدیک تر به محل مصرف، نیاز به بسته بندی در مبداء یا مرکز توزیع و امثالهم را تهیه و براساس آن محدودیت های احتمالی مورد نیاز برای عرضه کالا در برخی از محدوده های جغرافیایی را در جلسه بعد ارائه نمایند.

1-11)محدوده مورد نظر برای اجرای پایلوت فروشگاه بکوجا در استان تهران مناطق 2و 5 در نظر گرفته شد.

1-12) موضوع استفاده از ابزار الکترونیکی برای مدیریت حمل کالا از مبدا تا مقصد (از جمله استفاده از 13 سامانه الکترونیکی فعال در این زمینه در حمل و نقل برون شهری و سامانه های درون شهری) و استفاده از حمل و نقل ترکیبی برای فواصل دور و یا دارای فاصله از شریان های اصلی، با استفاده از همه ظرفیت جاری در شبکه حمل و نقل کشور اعم از خودروهای عمومی یا شخصی و انواع موتورسیکلت و وانت بار و تاکسی و امثالهم که در جلسه مورخ 1399/03/27 مطرح شده بود پیگیری و مقرر شد تا الگوی پیشنهادی در جلسه بعدی توسط جناب آقای مینایی ارائه گردد.

1-13) با توجه به ضرورت ارائه مستمر انواع کالاهای مورد نظر بکوجا در تمامی ایام سال به منظور حفظ مشتری و ایجاد رضایت و وفاداری در ایشان، مقرر شد تا براساس لیست کالاهای 117 گانه پیشنهادی جهت ارائه در بازار بکوجا (به شرح زیر) توسط اعضاء محترم جلسه بررسی و چنانچه ارائه محصول دیگری جهت تکمیل سبد خرید مشتریان ضروری می باشد، پیشنهادات همکاران تا جلسه بعدی ارائه و حداقل عرضه روزانه هر کالا نیز مشخص و تعداد مشتری مورد انتظار برای خرید این حداقل عرضه نیز برآورد و در جلسه بعدی ارائه و مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد. در این زمینه فایل excel تهیه شده نیز در اختیار همکاران قرار گرفت.

محصولات پیشنهادی بازار بکوجا


1-14) مقرر شد تا سازمان اجرا و برنامه اجرایی و زمانبندی آغاز فعالیت های اجرایی بکوجا و همچنین برآوردی از میزان فروش روزانه در هر دوره براساس اولویت بندی هایی که در ردیف (13-1) مطرح شده است را که مقرر بود در این جلسه ارائه شود، در جلسه بعدی توسط جناب آقای مهندس مینایی ارائه گردد.

1-15) با عنایت به لزوم وجود زیر سیستم های انبار ، خرید و فروش و حسابداری برای راهبری و کنترل سامانه فروشگاه آنلاین ، مقرر شد این زیر سیستمها پس از طی دوره ی آزمایشی 3 ماهه تامین و در اختیار مجموعه قرار گیرد.

1-16) در زمان سپری شدن دوره ی آزمایشی سامانه بازار ، مقرر شد با همکاری سرکار خانم مهندس هاشمی و آقای مهندس حسینی ، نسبت به تدوین فرایندها و rfp برای سامانه مارکت پلیس اصلی بکوجا اقدام فرمایند.

1-17) بر اساس طرح اجرایی سامانه بازار ، محل انبار فیزیکی مشخص و تا تاریخ 1399/05/01 دراختیار مجری قرار گیرد.

1-18) پس از تحویل انبار ، مجری نسبت به آماده سازی آن اقدام نماید.

1-19) نیروی انسانی برای ورود اطلاعات ، مدیریت سفارش ها ، انبار داری ، حسابداری و بسته بندی و ارسال برای شروع فعالیت های اجرایی در اختیار مدیریت فروشگاه آنلاین قرار گیرد.

1-20) برچسب یا نوع بسته بندی منحصر به کالاهای مورد سفارش مشتریان فروشگاه آنلاین بکوجا تهیه و در اختیار مسوول بسته بندی و حمل قرار گیرد.

1-21) در راستای پیشبرد اهداف بکوجا ، مقرر گردید از 2 محصول تخم مرغ و برنج در فروشگاه استفاده گردد.


 


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *