اخبار بکوجا 1399.02.09

 

به نام خدا

  1. مقاله ای تحت عنوان " طرح ایجاد بازار اجاره داری حرفه ای مسکن از طریق توسعه و احداث شهرک ها/مجتمع های مسکونی پیش ساخته" که از سوی جناب آقای صادق پور تهیه شده بود، بر روی سایت Bekooja.com بارگذاری شد.
  2. مقاله ای تحت عنوان " خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی در کنار حفظ منابع آبی ایران " از سوی سید علی لطفی زاده تهیه و بر روی سایت Bekooja.com بارگذاری شد.
  3. ساعت 18:30 روز دوشنبه 1399/02/08 جلسه ویدیویی تصمیم گیری درخصوص"سامانه بکوجا" با حضور آقایان مهندس رادسعید، مهندس میرزایی، مهندس فرخی راد و خانم ها هاشمی و لاله و آقای سیدمحمدمهدی لطفی زاده برگزار شد. اهم نتایج این جلسه به شرح زیر است:
  1. در حال حاضر فعال شدن سه زیربخش "استعدادیابی  بازار و بانک اطلاعاتی منابع انسانی و زیرساخت ها" در اولویت می باشد و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و پیشرفت های صورت گرفته در حوزه های محتوایی این سه بخش، آغاز عملیات اجرایی آنها، وابسته به وجود سامانه های مربوطه می باشد.
  2. مقرر شد تا با توجه به هزینه بالای استفاده از تکنولوژی وب سرویس برای تولید سامانه موردنظر و همچنین زمان بر بودن مذاکرات برای جلبِ همکاریِ مشارکتیِ افرادی که از گذشته زیرساخت اولیه این کار را تهیه نموده اند، حداکثر تا پایان این هفته (1399/02/12) اقدامات لازم جهت تهیه لیست شرکت هایی که سامانه بازار و سامانه استعدادیابی تولید نموده اند از سوی سرکار خانم مهندس لاله صورت پذیرد و استعلام قیمت نیز از آنان به عمل آید.
  3. با توجه به اینکه سامانه ای تحت عنوان "سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت جامع داده های کشاورزی" توسط وزارت جهاد کشاورزی ایجاد گردیده که دارای اهدافی مشابه برنامه های بکوجا می باشد، پیگیری های لازم از سوی سیدعلی لطفی زاده برای تشکیل جلسه با معاونت برنامه ریزی و واحد IT وزارت جهاد کشاورزی صورت پذیرد تا با ارائه یک مدل اقتصادی، همکاری مشترکی برای تکمیل و بروزآوری و اثربخش نمودن سامانه تولید شده صورت پذیرد.
  4. با محوریت جناب آقای مهندس رادسعید، جلسه دیگری با آقای مهندس لطیفی مدیرعامل محترم شرکت "بهینه ایران" برای استفاده از زیرساخت طراحی شده توسط آن شرکت و سپس تولید نرم افزارهای مورد نظر بکوجا بر روی آن زیرساخت صورت پذیرد.
  5. به منظور برقراری ip valid استاتیک، دریافت اینترنت ADSL از شرکت آسیاتک در دستور کار است که براین اساس یکی از خطوط تلفن ثابت از طریق مخابرات رانژه شده و انشاءالله تست مودم آن نیز در روز سه شنبه 09/02/1399 انجام خواهد شد.
  6. جلسه حضوری جناب آقای مهندس هاشمی با جناب آقای محمدحسین فراتی زاده در ارتباط با انجام ردیف های 5 تا 8 شرح خدمات "خانه پیش ساخته و شهرک خودکفا" برگزار و مقرر شد تا گزارش مکتوب این موارد تا روز یکشنبه 1399/02/14 ارائه گردد.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *