دوشنبه-24آذرماه1399-پیشنهاد ساخت برنامه تلوزیونی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400

به نام خدا

پیشنهاد ساخت برنامه تلوزیونی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400

 

به گزارش روابط عمومی و بین الملل بکوجا، مجموعه بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی، با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم نسبت به مهمترین مسائل کشور در سال های پیش رو و ارائه راه حل کارشناسی برای آنها، پیشنهاد تولید برنامه ای تلوزیونی را ارائه نموده است.

براساس این پیشنهاد، این برنامه در 52 قسمت 30 دقیقه ای تولید و در هر قسمت به یکی از مهمترین مسائل پیش روی کشور پرداخته خواهد شد.

این گزارش می افزاید که در هر قسمت از این برنامه، 20 دقیقه به طرح موضوع و ارائه راه کار توسط کارشناسان اختصاص یافته و 10 دقیقه نیز به انعکاس راه کارهای پیشنهادی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری 1400 و دیدگاه های مردهی اختصاص خواهد یافت.


ساخت برنامه تلویزونی با محوریت بکوجا


براساس این گزارش، مخاطبین با مشاهده نقطه نظرات کارشناسی برای حل مهمترین مسائل کشور و مقایسه آن با پیشنهادات کاندیداهای احتمالی و عامه مردم، قادر به تشخیص میزان مطابقت این مطالب با یکدیگر و نهایتا ارزیابی بهتری نسبت به هر موضوع خواهند بود.

این برنامه تلاش خواهد نمود تا ارائه راه کارهای کارشناسی از سوی متخصصین برای موضوعات مختلف را در جامعه نهادینه ساخته و ضمن ترویج فرهنگ مراجعه به متخصصین برای دستیابی به راه حل مسائل، انگیزه مضاعفی برای کارشناسان و متخصصین و صاحب نظران در رشته های مختلف برای بهنگام نمودن معلومات خود و ارائه راه کارهای اجرایی برای مسائل کشور ایجاد نموده و رابطه گسسته مراکز علمی-پژوهشی با حل مسائل کشور را پیوند بزند.

این گزارش اضافه می کند که مسئولین بکوجا پیشنهاد تهیه این برنامه تلوزیونی برای شبکه3  سیمای جمهوری اسلامی ارسال و در انتظار برگزاری نشست با مسئولین مربوطه و تصمیم گیری در خصوص چند و چون ساخت این برنامه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *